گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل بیمه نوین در نشست خود با نمایندگان شعب تهران به نقش مهم و حیاتی نمایندگان در شرکت‌های بیمه اشاره کرد و گفت: شناخت و درک نیازها و مسائل نمایندگان از اولویت‌هایی است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد؛ چراکه تقویت نماینده، بدون شک تقویت مواضع شرکت را در پی دارد.

به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، حسین کریم خان زند افزود: نمایندگان در صف اول به عنوان پیشانی و عضوی جدا نشدنی از پیکره شرکت هستند و در شرکت بیمه نوین هر دو گروه کارکنان و نمایندگان شرکت به یک میزان از ارزش و احترام برخوردارند. چه بسا با توجه به ماهیت حرفه نمایندگی زحمات نمایندگان ارج بیشتری داشته باشد. وی تصریح کرد: در شرکت بیمه نوین هیچ تفاوتی بین نماینده‌ای با پرتفوی میلیاردی با نماینده جدیدالورود نخواهد بود و پاسخگویی مناسب به تک‌تک نمایندگان وظیفه همه کارکنان است. هیچ وجه تمایزی در خدمت به نمایندگان وجود ندارد و تنها خط قرمز موجود در این شرکت تخلف است.

وی از پیاده سازی نظام رشد نمایندگان شرکت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: شغل نمایندگی سرمایه‌گذاری است و سرمایه اصلی شما ارتقای دانش و توسعه در فروش تان است.