اخذ گواهینامه CE اروپا توسط کارخانه فراطرح نورد

شرکت فراطرح نورد تولید کننده میلگرد با نام های تجاری نورد میلگرد کاسپین و همچنین میلگرد فراطرح موفق به دریافت گواهینامه استاندارد محصول اتحادیه اروپا (CE) برای محصولات تولیدی خود شد.

IMG_20240127_165914_401

با توجه به موقعیت استراتژیک شرکت فراطرح نورد در حوزه صادرات میلگرد و همچنین در راستای چشم انداز جهانی شدن برند فراطرح و ایجاد مزیت های رقابتی در زمینه کیفیت محصولات فولادی، گروه فراطرح اقدام به دریافت گواهینامه محصولات اتحادیه اروپا برای میلگرد تولیدشده در کارخانه فراطرح نورد کرد.

استاندارد CE جامع ترین و مهم ترین استاندارد بین المللی است که علاوه بر الزامی بودن آن برای صادرات محصول به اتحادیه اروپا و مصرف محصولات در کشورهای پیشرفته اروپایی، به عنوان یک مبنای استاندارد جهانی برای صادرات کالا به سایر کشورهای آسیایی و آفریقایی نیز به شمار می رود.

اخذ گواهینامه استاندارد CE توسط شرکت فراطرح نورد در حالی صورت گرفته است که سیاست های گروه فراطرح در سال جاری، تولید اقتصادی، باکیفیت و پایدار در جهت تامین نیاز بازار داخلی و همچنین دنبال کردن "برنامه گسترش بازارهای هدف از طریق نفوذ به بازارهای جدید صادراتی" بوده است.

گفتنی است شرکت فراطرح نورد یکی از شرکت‌های تابعه گروه فراطرح است که کارخانه تولیدی آن در شهرک صنعتی رشت استان گیلان واقع شده است.