گروه بورس- هدیه لطفی: ارزش کل معاملات دیروز با 26 درصد افزایش نسبت به روز قبل مواجه شد و به رقم 164 میلیاردریال رسید.
در این روز نمادهای معاملاتی چادرملو، مالی‌واعتباری‌سینا، گروه‌بهمن و سایپا بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.ارزش ریالی هر کدام از نمادهای یادشده به ترتیب ۳۵ میلیارد ریال، ۲۲‌میلیـاردریال، ۱۸میلیاردریال و ۵/۱۷ میلیاردریال بود.
روزگذشته بیش از 100 میلیون سهم و 140نماد در بازار دادوستد شد.از این تعداد 71 نماد با افزایش قیمت ،41 نماد با کاهش قیمت و 28 نماد دیگر بدون تغییر قیمت بودند.

در این راستا نمادهای معاملاتی چینی‌ایران، کابل‌های‌مخابراتی‌شهیدقندی و کاشی‌سینا بیشترین افزایش نرخ و نمادهای معاملاتی هنکل‌پاک‌وش ،تایدواتر و فرآورده‌های‌نسوزپارس بیشترین کاهش نرخ را به خود اختصاص دادند.
شاخص کل بورس نیز در دومین روز کاری هفته همچنان به روند رشد خود ادامه داد و 11 واحد دیگر افزایش یافت.در این روز دیگر شاخص‌های بااهمیت بورس نیز همگی در شرایط مثبت به کار خود پایان دادند.
شاخص‌های بازار اول ،بازار دوم و صنعت هر کدام به ترتیب ۹ واحد، ۱۶ واحد و ۶ واحد افزایش را تجربه کردند. در میان اخبار دیروز می‌توان به بازگشایی ۷ نماد معاملاتی و در مقابل توقف ۴ نماد اشاره کرد.
در این راستا نمادهای «حتاید»، «بکام»،«کاصفا» و«فروس» بازگشایی شدند. همچنین نمادهای «خریخت» ،«ساراب»، «خمهر» و «فلوله»جهت برگزاری مجمع متوقف شدند.