شیراز

تعداد ۸۶۴هزار سهم، اوراق مشارکت و حق‌تقدم سهام به ارزش ۲میلیارد و ۸۰۹میلیون ریال در روز چهارشنبه توسط ۱۶کارگزار فعال در تالار شیراز داد و ستد شد.

از این میزان سهام معامله شده ۳۵درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. دیروز سهام ۳۷شرکت در تالار مبادله شد که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۱۰شرکت افزایش، ۲۴شرکت کاهش و ۳شرکت ثابت بود.

در تالار بورس فارس کلا ۱۱۸نفر اقدام به خرید سهام کردند که سهام شرکت‌های پارس‌خودرو، عمران و توسعه فارس و سرمایه‌گذاری غدیر به ترتیب با ۲۵، ۱۲ و ۸نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند، همچنین بیشترین

ارزش ریالی معاملات روی سهام شرکت‌های کشتیرانی، سیمان کردستان و سرمایه‌گذاری غدیر انجام شد. کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک‌میلیون و ۹۰۶هزار و ۴۳۳سهم به ارزش ۸میلیارد و ۴۱۹میلیون ریال از سهام ۱۱شرکت دادوستد شد. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سیمان سپاهان و سیمان کردستان، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۰۱هزار و ۸۴۸سهم به ارزش ۴۴۰میلیون و ۵۴۹هزار و ۶۲۲ریال دادوستد شد که ۶۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، سیمان دورود، سرمایه‌گذاری غدیر و مدیریت سرمایه‌گذاری امید بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۸۳۶هزار و ۷۸۹سهم از سهام ۴۷ شرکت دادوستد شد که ۲۴درصد آن مربوط به خرید و ۷۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

دیروز بانک پارسیان بیشترین ارزش ریالی خرید و «حکشتی» بیشترین ارزش ریالی فروش را داشت.

بیشترین ارزش ریالی معاملات مربوط به خرید به کارگزاری بانک مسکن تعلق داشت و کارگزاری بانک تجارت بیشترین ارزش فروش را کسب کرد.

قم

دیروز ۵۹۰هزار و ۵۴۱ سهم و حق تقدم به ارزش ۹/۱میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای قم دادوستد شد.

۶۰درصد معاملات دیروز مربوط به خرید و ۴۰درصد آن مربوط به فروش بود.

«حکشتی»، چادرملو و ملی مس بیشترین حجم معاملات را داشتند.

یزد

روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۹/۱میلیون سهم به مبلغ دومیلیارد و ۷۸۱میلیون و ۶۴۵هزار ریال مبادله شد. این تعداد سهام متعلق به ۳۸شرکت است که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۱۰شرکت افزایش و ۲۵شرکت کاهش و ۳شرکت بدون تغییر بود.

تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۸درصد افزایش و ارزش معاملات نیز ۵۹درصد کاهش داشت.

۱۰ کارگزار فعال معاملات دیروز بورس منطقه یزد را انجام دادند. بیشترین ارزش ریالی معاملات مربوط به کارگزاری ایساتیس پویای یزد به مبلغ ۲/۱ میلیارد ریال بود.