گروه بورس - کارخانه‌های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان طی دوره عملکرد ۹ماهه منتهی به ۳۰فروردین‌ماه به ازای هر سهم مبلغ ۱۰۵ریال زیان محقق کرده است.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «قثابت» برای هر سهم سال مالی منتهی به تیرماه امسال با ۱۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۱۱۴ریال زیان پیش‌بینی کرده است. شرکت با پوشش ۹۲درصدی زیان هر سهم طی دوره ۹ماهه مواجه شده است.

پیش‌بینی عملکرد «قثابت» برای سال مالی ۸۸ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۳درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۷درصد افزایش، سود عملیاتی ۶۸درصد کاهش و زیان خالص ۱۸درصد افزایش نشان می‌دهد. شرکت پیش‌بینی زیان هر سهم در ۱۷اردیبهشت‌۸۷ را مبلغ ۷۴ریال اعلام کرده بود که دلایل تغییر را کاهش مقدار واقعی تولید تفاله خشک نسبت به برآورد اولیه به مقدار ۴۵۰تن، کاهش نرخ متوسط فروش قند و شکر و کاهش پیش‌بینی سایر درآمدها اعلام کرده است. همچنین پیش‌بینی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها برای سال مالی منتهی به پایان تیرماه۸۸ به مبلغ ۹۰۰میلیون ریال (مبلغ ۹ریال به ازای هر سهم) که شرکت جزئیات آن را اعلام نکرده است.

همچنین پیش‌بینی درآمدهای متفرقه برای سال مالی منتهی به تیرماه به مبلغ ۴میلیاردو۸۹۳میلیون ریال (مبلغ ۴۹ریال به ازای هر سهم) است که شرکت جزئیات آن را اعلام نکرده است.