گروه بورس- شرکت سیمان فارس و خوزستان درآمد هر سهم سال مالی منتهی به اردیبهشت 89 را با چهارهزار و 500میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 312ریال پیش‌بینی کرده است.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، پیش‌بینی عملکرد «سفارس» برای سال مالی منتهی به اردیبهشت ماه در مقایسه با عملکرد واقعی (حسابرسی نشده) سال مالی قبل به ترتیب سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها 9درصد کاهش، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها 585درصد افزایش، سود عملیاتی 7درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 6درصد افزایش نشان می‌دهد.
شرکت اعلام کرده است: به استناد تفویض اختیار مجمع عمومی فوق‌العاده ۲۱مرداد ماه امسال در تاریخ ۲۵مردادماه ۸۶، جلسه هیات مدیره به منظور تصمیم‌گیری در خصوص اجرایی کردن مرحله دوم افزایش سرمایه شرکت از مبلغ چهارهزار و ۱۷۶میلیارد ریال به مبلغ چهارهزار و ۵۰۰میلیارد ریال (معادل ۷/۷۵درصد) از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران در ۲۱مرداد ماه امسال برگزار و اجرای افزایش سرمایه مصوب شد.
شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم شرکت اصلی برای سال مالی منتهی به اردیبهشت 89 را با سرمایه چهارهزار و 176میلیارد ریال در تیر ماه مبلغ 327ریال اعلام کرده بود که دلیل تعدیل را افزایش سرمایه عنوان کرده است.
همچنین تغییر در سود نقدی برخی شرکت‌های سرمایه‌پذیر از دیگر دلایل تغییر در اطلاعات سال مالی ۸۹ نسبت به اطلاعات قبلی است.
از سوی دیگر پیش‌بینی تقسیم سود سال مالی منتهی به اردیبهشت ماه 89 «سفارس» مبلغ 220ریال برای هر سهم اعلام شده است.