مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۲میلیون سهم به ارزش ۸میلیارد ریال مبادله شد که ۸۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۴۲ شرکت بود. کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۶۹۴هزار و ۶۰۰ سهم به ارزش ۲میلیارد و ۴۲میلیون ریال از سهام ۱۸ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵۴درصد مربوط به خرید و ۴۶درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده بانک پارسیان و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۵۲۶هزار و ۲۵۵ سهم به ارزش ۲میلیارد و ۵۱۲میلیون و ۶۷۳هزار و ۲۰۰ریال دادوستد شد که ۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۹۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود. ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و محورسازان ایران‌خودرو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

روز چهارشنبه تعداد ۹۸۷هزار و ۲۳ سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۹/۴میلیارد ریال بود که ۶/۱۵درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با ۵/۹۳درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

سمنان

دیروز تعداد ۳۶۳هزار و ۵۱ سهم جمعا به ارزش ۹۲/۱میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۸۳درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۱۷درصد به فروش اختصاص داشت. ضمنا سهام ملی صنایع مس ایران بیشترین متقاضی خرید را در تالار سمنان به خود اختصاص داد.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۴/۱میلیون سهم از سهام ۴۶ شرکت به ارزش ۲/۵میلیارد ریال دادوستد شد که ۳۳درصد آن مربوط به خرید و ۶۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز ملی صنایع مس ایران بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را داشت.