گروه بورس فلزات - انواع ورق فولادی در سی و یکم اردیبهشت ماه جاری در بورس فلزات عرضه نشد.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، به‌رغم تقاضای زیاد از سوی متقاضیان برای انواع ورق فولادی اما انواع ورق گرم در سی و یکم اردیبهشت ماه جاری عرضه نشد.
براساس این گزارش، در مدت یاد شده در مجموع 19هزار و 200 تن ورق گرم به صورت سلف به تاریخ تحویل 31/4/86 و به ارزش 118میلیون و 375هزار و 380 ریال به صورت مچینگ در بورس فلزات صورت گرفت.
میانگین قیمت نقدی پروفیل در بازار تهران در سی و یکم اردیبهشت ماه جاری با کاهش ۲۰ ریالی نسبت به آخرین عرضه (۲۹ ماه جاری) به قیمت ۷هزار و ۶۰۰ ریال بود.
این گزارش می‌افزاید: در مدت یاد شده همچنین میانگین قیمت نقدی پروفیل ریز در بازار تهران با کاهش 20 ریالی به قیمت 7هزار و 700 ریال عرضه شد.
میانگین قیمت ورق ۲ وارداتی تحویل در بنادر شمالی بعد از گمرک (ریال) در سی و یکم اردیبهشت ماه جاری بدون تغییر قیمت معادل ۶هزار و ۹۰۰ ریال بود. میانگین قمیت ورق ۲ جهانی تحویل در بنادر شمالی C&F در مدت یاد شده بدون تغییر قیمت نسبت به آخرین عرضه به قیمت ۶۲۵ دلار بود.
این گزارش می‌افزاید: همچنین در مدت یاد شده میانگین قیمت ورق 2 جهانی تحویل در مبدا (کارخانه، انبار) EXW بدون هیچ گونه تغییر قیمت نسبت به آخرین عرضه به قیمت 550 دلار بود.