قیمت انواع فلز افزایش یافت
گروه بورس فلزات- قیمت انواع فلز طی مبادلات نخستین روز هفته‌‌ جاری میلادی در بورس فلزات لندن افزایش یافت.
به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد قیمت انواع فلز در رینگ مبادلاتی لندن طی تاریخ ۲۱ می نسبت به ۱۸ می بین ۳۴ تا ۱۸۰۰دلار افزایش یافت.

بنابراین گزارش رشد قیمت آلومینیوم در بین فلزات از همه کمتر بود و افزایش قیمت نیکل نیز در این رینگ مبادلاتی از مابقی پیشی گرفت.
براساس این گزارش فروش نقدی آلومینیوم در رینگ مبادلاتی بیست و یکم می با رشد ۳۴دلاری با نرخ ۲هزار و ۸۱۵دلار انجام شد. خرید نقدی این فلز با نرخ ۲هزار و ۸۱۵دلار صورت گرفت.
خرید و فروش سه ماهه آلومینیوم در بیست و یکم می معادل هر تن دوهزار و 845 و دوهزار و 845دلار و 50سنت بود که نشاندهنده پیش‌بینی رشد قیمت آلومینیوم در مبادلات آتی است.
موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن معادل هر ۸۳۶هزار و ۴۲۵ تن بود.
بر این اساس مس نیز در مبادلات روز بیست و یکم می با رشد 151دلاری با نرخ 7هزار و 411دلار به فروش رسید و خرید آن نیز با قیمت هر تن 7هزار و 410دلار انجام شد.
این گزارش حاکی است روی هم در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن با رشد ۱۲۰دلاری با نرخ ۳هزار و ۷۴۹دلار خریداری شده و با قیمت هر تن سه‌هزار و ۷۵۰دلار به فروش رسید.
خرید و فروش سه ماه مس در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن با پیش‌بینی افت قیمت آن در مبادلات آتی با قیمت هر تن 7هزار و 340 و 7هزار و 345دلار خرید و فروش شد.
موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن معادل ۱۴۰هزار و ۷۵تن بود. همچنین فعالان بازار روی نیز در مورد مبادلات آتی بسیار با احتیاط عمل کرده و با قیمت هر تن سه‌هزار و ۷۳۰دلار خریداری شده و با نرخ هر تن ۳هزار و ۷۳۸دلار به فروش رسید.
موجودی روی هم در انبارهای بورس فلزات لندن در تاریخ 21 مه معادل 79هزار و 850تن بود.
این گزارش می‌افزاید: قلع و سرب هم با رشد ۳۰۰ و ۶۵دلاری در هر تن با نرخ ۱۴هزار و ۲۰۰ و دوهزار و ۶۰دلار به فروش رسیدند.
فروش نقدی قلع و سرب هم با نرخ 14هزار و 175دلار و دوهزار و 60دلار انجام شد. خرید و فروش سه‌ماه قلع با پیش‌بینی افت نرخ آن در مبادلات آتی با قیمت هر تن 14هزار و 50 و 14هزار و 75دلار صورت گرفت. پیش‌بینی فعالان بازار در خصوص سرب، رشد قیمت آن فلز بود بنابراین هر تن سرب را با نرخ دو هزار و 70دلار به صورت سه ماه خریداری کردند و فروش آن هم با نرخ دو هزار و 75دلار انجام شد.
موجودی قلع و سرب هم در انبارهای بورس فلزات لندن در بیست و یکم مه معادل هر تن ۸هزار و ۳۶۵ و ۴۸هزار و ۶۲۵تن بود.
نیکل نیز با رشد قیمت یک‌هزار و 800دلاری در هر تن بانرخ 54هزار و 50دلار خریداری شد.
فروش نقدی نیکل با نرخ ۵۴هزار و ۱۰۰دلار صورت گرفت. نیکل به صورت ۳ماه در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن با نرخ هر تن ۵۳هزار و ۳۹۰دلار و ۵۰هزار و ۳۹۵دلار مبادله شد. موجودی نیکل در انبارهای بورس فلزات لندن معادل ۴هزار و ۹۸۶تن بود.