گروه بورس کالا- نرخ انواع فلزات پایه در مبادلات بورس فلزات لندن همچنان با تاثیرپذیری از افت نرخ نفت در بازارهای جهانی با کاهش مواجه شد.
بنابراین گزارش، مس ۲۰۰ دلار افت را طی یک روز تجربه کرد. نرخ خرید نقدی این فلز ۷هزار و ۲۶۰ دلار و فروش نقدی آن با نرخ ۷هزار و ۲۶۱ دلار صورت گرفت.

خرید و فروش سه ماهه این فلز نیز با نرخ‌های 7هزار و 225 و 7هزار و 226 دلار انجام شد.بر اساس این گزارش، آلومینیوم هم در مبادلات روز 12 آگوست افت 49دلاری را تجربه کرد.
نرخ خرید نقدی این فلز ۲هزار و ۷۵۴ دلار و فروش آن هم با قیمت ۲هزار و ۷۵۵ دلار صورت گرفت.
خرید و فروش سه ماهه آلومینیوم با پیش‌بینی رونق بازار با نرخ‌های 2هزار و 811 و 2هزار و 811 دلار و 50 سنت انجام شد.
روی نیز در مبادلات ۱۲ آگوست نسبت به روز قبل افت ۱۲ دلاری را تجربه کرد خرید نقدی این فلز یک‌هزار و ۶۵۸ دلار بود.
روی همچنین با نرخ یک‌هزار و 658 دلار و 50 سنت به صورت نقدی به فروش رسید.خرید و فروش سه ماهه روی همچنین با قیمت‌های یک‌هزار و 668 و یک‌هزار و 668 دلار و 50 سنت انجام شد.
قلع و نیکل نیز هر یک افت ۸۲۵ و ۲۷۰ دلاری را تجربه کردند و بر روی نرخ‌های ۱۸هزار و یکصد و ۱۷هزار و ۶۳۰ دلار به صورت نقدی خریداری شدند.
فروش نقدی فلزات فوق نیز با نرخ‌های 18هزار و 150 و 17هزار و 635دلار صورت گرفت.
خرید و فروش سه ماهه نیکل با نرخ ۱۷هزار و ۷۰۰ و ۱۷هزار و ۷۰۵دلار انجام شد. قلع نیز با نرخ ۱۸هزار و ۱۰۰دلار به صورت سه ماهه خریداری شده و با قیمت هر تن ۱۸هزار و ۱۲۵دلار به صورت سه ماهه به فروش رسید.
سرب نیز 68دلار افت را تجربه کرد. نرخ خرید نقدی این فلز یک‌هزار و 892دلار و فروش نقدی این فلز هم با قیمت یک‌هزار و 893دلار انجام شد.
موجودی انبارهای بورس فلزات لندن در تاریخ ۱۲ آگوست معادل ۵۵هزار و ۲۰تن آلومینیوم آلیاژی، یک میلیون و ۱۲۳هزار و ۸۲۵تن آلومینیوم، ۱۵۱هزارو ۶۲۵تن مس ۹۱هزار تن سرب، ۴۵هزار و ۱۳۸تن نیکل، ۵هزار و ۵۹۵تن قلع و ۱۶۲هزار و ۷۵تن روی بود که ۵۴هزار و ۶۰۰تن آلومینیوم آلیاژی، یک میلیون و ۱۰۴هزار و ۸۷۵تن آلومینیوم، ۱۴۴هزار و ۲۵تن مس، ۸۳هزار و ۷۵۰تن سرب، ۴۳هزار و ۵۰۰تن نیکل، ۵هزار و ۳۰تن قلع و ۱۵۲هزار و ۷۰۰تن مورد مبادله قرار گرفت.