گروه بورس کالا - در معاملات بورس فلزات لندن قیمت فلزات کاهش یافت که بیشترین افت را قلع به ثبت رساند. در این روز تنها قیمت نیکل و آلیاژ آلومینیوم رشد کرد.

در این روز مس با یک عقبگرد آرام ۵۵ دلاری مواجه شد، اما هنوز در مرز ۶‌هزار دلار قرار دارد. در معاملات روز چهارم آگوست قیمت مس با ۵۵ دلار افت قیمت هر تن با قیمت ۵‌هزار و ۹۱۷ دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا در هر تن ۵‌هزار و ۹۱۸ دلار بود. در این روز در انبارهای بورس فلزات لندن مجموعا ۲۹۵‌هزارو ۹۰۰ تن مس موجود بود که از این حجم کالا ۲۷۵‌هزار و ۶۰۰ تن از آن معامله شد.
آلومینیوم 26 دلار افت کرد
در این روز آلومینیوم ۲۶ دلار افت کرد، اما آلیاژ آلومینیوم ۶۱ دلار رشد کرد. بر این اساس فروش نقدی آلومینیوم یک‌هزار و ۹۰۴ دلار و ۵۰ سنت و هر تن خرید نقدی آن یک‌هزار و ۹۰۴ دلار به ثبت رسید. فروش نقدی آلیاژ آلومینیوم در این روز یک‌هزارو ۸۰۰ دلار و هر تن خرید نقدی آن یک‌هزار و ۷۹۸ دلار بود.
نزول55 دلاری سرب
در معاملات روز چهارم آگوست در بورس فلزات لندن سرب با ۵۵ دلار افت نرخ هر تن از آن با قیمت یک‌هزار و ۸۹۴ دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا در این روز یک‌هزار و ۸۹۳ دلار بود. فلز روی نیز با ۱۶ دلار افت نرخ ، هر تن از آن با قیمت یک‌هزار و ۷۹۵ دلار فروش رفت. خرید نقدی این کالا هم یک هزار و ۷۹۴ دلار و ۵۰ سنت بود.
نیکل رشد کرد
در بورس فلزات لندن و در معاملات روز مذکور قیمت نیکل ۱۰۰ دلار رشد کرد و هر تن از آن با قیمت ۱۸‌هزارو ۶۸۰ دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا نیز در هر تن ۱۸‌هزارو ۶۷۵ دلار به ثبت رسید. اما قلع در این روز با ثبت ۶۱۵ دلار کاهش، هر تن از آن با قیمت ۱۴‌هزارو ۸۰۰ دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا ۱۴‌هزار و ۷۵۰ دلار بود.