گروه بورس کالا- قیمت پلی پروپیلن در بورس فلزات لندن و در معاملات روز 25 آگوست نسبت به روز گذشته رشد کرد و تنها قیمت پلی اتیلن روند ثابتی داشت.

در این روزخرید نقدی پلی پروپیلن جهانی و شمال آمریکا نسبت به معاملات روز 24 آگوست 15 دلار رشد کرد و به نرخ 1035 دلار رسید و تنها خرید پلی پروپیلن آسیا و اروپا ثابت ماند. خرید نقدی پلی اتیلن جهانی، آسیا، اروپا وشمال آمریکا نسبت به روز گذشته روند ثابتی داشت.
فروش نقدی پلی پروپیلن جهانی و شمال آمریکا نیز در این روز ۱۵ دلار نسبت به روز گذشته رشد کرد و با قیمت ۱۰۴۵ دلار معامله شد و تنها فروش نقدی پلی پروپیلن آسیا و اروپا ثابت ماند و به ترتیب با نرخ ۱۰۹۰ و ۱۰۸۵ دلار معامله شد. فروش نقدی پلی‌اتیلن در معاملات ۲۵ آگوست نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
خرید ماه سپتامبر پلی پروپیلن آسیا و اروپا نیز نسبت به روز گذشته ثابت ماند و به ترتیب با نرخ 1070 و 1065 دلار معامله شد و تنها خرید ماه سپتامبر پلی پروپیلن جهانی وشمال آمریکا نسبت به معاملات 24 آگوست 15 دلار رشد داشت و به نرخ 1035 دلار رسید.
خرید ماه سپتامبر پلی اتیلن نیز نسبت به روز گذشته ثابت ماند و تغییری نکرد.
فروش ماه سپتامبر پلی پروپیلن جهانی و شمال آمریکا نیز با رشد 15 دلاری مواجه شد و به نرخ 1045 دلار رسید. فروش ماه سپتامبر پلی اتیلن جهانی، آسیا، اروپا و شمال آمریکا نسبت به معاملات 24آگوست ثابت ماند.