•   0995...0912: من از کاربران کارگزاری مفید هستم. شکایت اول اینکه چندین بار سهم خریدم و با وجود اینکه پول از حسابم برداشته شده هنوز سهم موردنظر به پرتفوی من نیامده، هر چه هم با کارگزاری تماس می‌گیرم پاسخ درست‌وحسابی به من نمی‌دهند. شکایت دوم هم اینکه پول سهم فروخته شده باید حداکثر تا 72 ساعت به حساب واریز شود اما تا یک هفته هم طول کشیده و پول سهم فروش رفته به حساب من واریز نشده است.
  •   0046...0912: با وجود اینکه سازمان بورس توصیه کرده بود سود سهام را از طریق سجام به شماره حساب سهامداران واریز کنند اما بسیاری از شرکت‌ها این دستورالعمل را اجرا نمی‌کنند و دوباره پای بانک‌ها را به این موضوع باز کردند. نصف شعب هم تعطیل است و بسیار شلوغ‌تر از قبل شده این در حالی است که باید با شرکت‌هایی که سود سهام را سجامی به حساب سهامداران واریز نمی‌کنند برخورد شود.
  •   4500...0910: لطفا گزارشی در مورد «چکارن» بنویسید. حقوقی‌ها نه تنها حمایت نمی‌کنند بلکه این سهام را تضعیف می‌کنند. 
  •   4107...0917: چرا حقوقی در ساعت ۸ ونیم صبح باید صف ایجاد کند و اردر ترس بگذارد تا سهامدار را بترساند و شاخص کل را منفی کند. چرا مسوولان بورسی کشور به حقوقی‌ها اجازه چنین اقداماتی را می‌دهند. ما به دعوت دولت و برای رونق اقتصادی سرمایه‌مان را وارد بورس کردیم اما نه خبری از رونق است و نه سود و منفعت سهامداران.
  •   2320...0912: دولت با فراخوان مردم به بورس 33هزار میلیارد تومان کسری بودجه را از نقدینگی مردم تامین کرد و بورس را به امان خدا سپرد. مردم 70 درصد دارایی خود را در بورس از دست داده‌اند و رسما مال‌باخته محسوب می‌شویم.
  •   8000...0919: مگر قرار نبود هر هفته یک عرضه اولیه در بازار سهام داشته باشیم. خب همین عرضه نشدن‌ها این سیگنال را به سهامداران می‌دهد که زودتر از این بازار خارج شوند. 
  •   2061...0912: بالاخره ما نفهمیدیم وضعیت بازار سرمایه به دلار ربط دارد یا نه. کلا دلار در هر وضعیتی که باشد بازار می‌ریزد؟ هر وقت دلار بالا می‌رود بازار می‌ریزد. قیمت دلار پایین هم که می‌آید دوباره بازار منفی می‌شود.
  •   9090...0910: من همچنان برای دریافت باقی‌مانده پول فروش 30 درصد سهام عدالتم به بانک و کارگزاری مراجعه می‌کنم اما بقیه پولم را نمی‌دهند. از یک طرف می‌گویند فروخته نشده اما در پرتفوی من فروخته شده است.