سهامداران خرد در انتقادهای خود بیان می‌کردند‌ که وزیر اقتصاد از زیر بار وعده‌ها و حرف‌‌های خود درباره بورس و حمایت از سهامداران شانه خالی کرده است. با این حال بودند افرادی که از این نوشته وزیر اقتصاد استقبال کرده بودند.

 یکی از آنها محسن دهنوی، نماینده مجلس شورای اسلامی بود که با بازنشر توییت خاندوزی نوشته بود: «حل معضل قاچاق کالا از اصلی‌‌ترین اولویت‌های اقتصاد کشور است. اقدام مهمی است. امیدوارم وزارت اقتصاد بتواند با موفقیت، این مانع رشد تولید داخلی را از سر راه بردارد. گزارش این اقدامات و نتایج را با مردم در میان بگذارید.»

 از دیگر افرادی که از توییت خاندوزی حمایت کرده بودند، مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی ‎کمیته‌امداد بود. او هم با بازنشر توییت خاندوزی برای او نوشته بود: «گام‌‌های مهم ضد‌فساد دکتر خاندوزی و البته هجمه‌های زیاد رسانه‌‌ای به ایشان.»

مسعود براتی، مجری سابق برنامه عیار هم در توییتر خود با بازنشر این توییت وزیر اقتصاد از دیگر افرادی بود که از توییت او حمایت کرد و نوشت: «نزدیک به پنج سال درگیر این موضوع بودم؛ از دور و نزدیک. دعوای میان گمرک و صمت را دعوای اصلی نمی‌‌دانم و به نظرم مساله چیز دیگری است. حالا ان‌شالله این اتفاق کمک کند که مساله شفاف‌تر شود. تعریف درست مساله، مقدمه واجب حل مساله است.»

از دیگر موضوعاتی که در جمع توییتری بورسی‌‌ها به آن پرداخته می‌شد افزایش نرخ دلار در بازار بود. آخرهفته‌‌ای که گذشت فضای توییتر فارسی و پیام‌رسان تلگرام، فضایی ملتهب و پر از یاس بود که این‌‌ها را می‌شد در نوشته‌های کاربران نسبت به بالارفتن قیمت دلار خواند.  دل‌‌نگرانی از روزهای پیش‌رو و بالا رفتن قیمت دلار و نبود چشم‌‌اندازی نسبت به سرانجام مذاکرات بین‌‌المللی و سیاست خارجی دولت سیزدهم از جمله محورهای نوشته‌های کاربران توییتر فارسی بود که در اینجا می‌‌توانیم به آنها اشاره کنیم.

رضا امامی از فعالان حوزه بورس هم در بخشی از توییت خود در رابطه با افزایش قیمت دلار نوشت: «دلار شد۲۹۰۰۰تومن و در آینده‌‌‌ای نه‌چندان دور شاید بالاتر.»

اما افزایش نرخ دلار در ترکیه و افت ارزش پول ملی این کشور هم از دیگر موضوعاتی بود که در جمع توییتری بورسی‌‌ها به آن پرداخته می‌شد. در همین رابطه علی چشمی، ‌‌‌‌‌‌استادیار گروه اقتصاد دانشگاه فردوسی‌مشهد در توییتر خود با طرح این مساله که در مساله اقتصاد ترکیه با دو اردوغان روبه‌رو هستیم، نوشت: اردوغانی که برای کسب قدرت در سال ۲۰۰۲ توانست اقتصاد ترکیه را از تورم و بی‌‌ثباتی نجات دهد و اردوغانی که برای حفظ قدرت از حدود سال ۲۰۱۴ در حال نابودی اقتصاد ترکیه است.»

بحران آب در کشور، موضع صداوسیما در پوشش این بحران و انتقاد از رئیس این سازمان، صحبت‌‌های ائمه‌جمعه کشور درباره مساله آب و... از جمله موضوعاتی بودند که در آخر هفته‌‌ای که گذشت فضای توییتر فارسی را به خود اختصاص داده بود.