فارس- پیشنهاد نهاد ریاست‌جمهوری به هیات وزیران فروش سهام مشانیر به سازمان تامین اجتماعی را لغو کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، هیات وزیران به پیشنهاد نهاد ریاست‌جمهوری مصوبه قبلی خود در باره واگذاری ۶۰‌‌درصد سهام شرکت‌های خدمات مهندسی برق (مشانیر) به سازمان تامین اجتماعی را لغو کرد. بر اساس تصمیم جدید هیات وزیران که در جلسه ۲۵ فروردین ماه سال ۸۷ اتخاذ شد مالکیت شرکت مادر تخصصی ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) در شرکت خدمات مهندسی برق مشانیر به میزان ۶۰‌‌درصد کل سهام به سازمان تامین اجتماعی واگذار نمی‌شود.

بر اساس این مصوبه،‌ هیات وزیران همچنین شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) را موظف کرد از طریق سازمان خصوصی نسبت به واگذاری سهام متعلق به دولت در شرکت مشانیر تا پایان برنامه چهارم توسعه اقدام کند.

این مصوبه در تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال ۸۷ از سوی معاون اول رییس‌جمهور برای اجرا ابلاغ شده است. دولت به پیشنهاد نهاد ریاست جمهوری و در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و کاهش تصدی‌گری دولت، سهام شرکت خدمات مهندسی برق (مشانیر) را تا پایان برنامه چهارم توسعه واگذار می‌کند.