شرکت نیروترانس سود هر سهم سال مالی ۹۳ را با تعدیل منفی نسبت به پیش‌بینی قبلی، مبلغ ۶۶۷ ریال اعلام کرده است. به گزارش «دنیای اقتصاد»، «بنیرو» سود هر سهم سال‌جاری را با سرمایه ۲۴۰ میلیارد ریال در تاریخ هفتم اسفندماه ۹۲ مبلغ ۶۶۰ ریال و در تاریخ ۲۶ اسفندماه ۹۲ مبلغ ۶۷۶ ریال اعلام کرده بود. این شرکت طی سه ماه نخست امسال، مبلغ ۱۳۹ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

«بنیرو» فروش سال‌مالی ۹۳ را بیش از ۶۲۶ میلیارد ریال پیش‌بینی کرده که طی دوره یادشده از فروش محصولات خود ۱۱۰ میلیارد ریال درآمد کسب کرد.

پوشش ۲۲ درصدی سود هر سهم «دابور»

شرکت داروسازی ابوریحان در سه ماه ابتدای امسال، معادل ۲۲ درصد از پیش‌بینی سود هر سهم سه هزار و ۳۵۷ ریالی خود را پوشش داد. این شرکت طی دوره سه ماهه از فروش محصولات خود بیش از ۳۱۲ میلیارد ریال درآمد کسب کرد.

«دابور» فروش سال‌جاری را معادل یک‌هزار و ۵۵۳ میلیارد ریال پیش‌بینی کرده است.

«دیران» گزارش سه ماهه داد

شرکت ایران‌دارو طی سه ماه ابتدای سال‌جاری، مبلغ ۳۵۲ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

«دیران» سود هر سهم امسال را مبلغ یک هزار و ۳۳۵ ریال پیش‌بینی کرده که طی دوره سه‌ماهه معادل ۲۶ درصد از این رقم را محقق کرد. شرکت طی دوره مزبور توانست معادل ۲۴ درصد از پیش‌بینی فروش ۶۰۱ میلیارد ریالی خود را پوشش دهد.

«دیران» اعلام کرده که هیات‌مدیره در نظر دارد مبلغ یک هزار و ۱۰۰ ریال به ازای هر سهم جهت تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سال مالی ۹۳ پیشنهاد کند.

«خپارس» سود ۹۳ را با سرمایه جدید اعلام کرد

شرکت پارس خودرو پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۳ را با سرمایه ۶ هزار و ۷۷۴ میلیارد ریال، مبلغ ۱۴ ریال اعلام کرد.

«خپارس» سود هر سهم سال‌جاری را با سرمایه ۲ هزار میلیارد ریال در تاریخ هفتم اسفندماه ۹۲ مبلغ ۵۲ ریال پیش‌بینی کرده بود.

همچنین سرمایه شرکت در مجمع عمومی فوق‌العاده در تاریخ ۱۰ خردادماه ۹۳ معادل چهارهزار و ۷۷۴ میلیارد ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها افزایش یافت.

این شرکت فروش امسال را بیش از ۲۷ هزار و ۱۳ میلیاردریال پیش‌بینی کرده که در مقایسه با سال گذشته از رشد ۲۰۳درصدی برخوردار است. «خپارس» علت این تغییر در فروش را افزایش در تیراژ و تولید محصول عنوان کرده است.