رستورانی برای قرارهای دوستانه

 باکس

بلوار دادمان-شهرک غرب

باکس رستوران شیک و سطح بالایی محسوب میشه. بزرگ و بافضایی دلبازه، فضای بین میزها معقوله و حریم خصوصی در کلام داریم. طراحی و فضای داخلی هم در نوع خودش خوبه به‌ویژه که از سال‌ها پیش خاص بود.

ویترها بسیار مودب و خوشرو هستند. ما میز رو ٣ ساعت دستمون نگه داشتیم و رفتار همچنان بسیار مودبانه بود، خیلی هم شلوغ کردیم؛ البته و این ارزش کار اون‌ها رو بیشتر می‌کنه؛ زیرا همه می‌دونیم مشتری‌ای که زیاد بشینه و خیلی شلوغ و پر صحبت باشه خیلی زود حوصله رو سر می‌بره.

سرعت و نظم سرویس‌دهی هم نامطلوب نبود؛ اما ما ٦ تا خانوم دور یک میز بودیم بعد از یک ساعت یادشون افتاد کیف‌های ما رو آویزون کنن و خب اگر نمی‌کردن بهتر بود؛ چون رستوران‌های زیادی نیستن که این امکان رو دارن و اگه نمی‌آوردن ناراضی نمی‌شدیم، اما دیر آوردنش حتما مشتری رو شاکی می‌کنه.

آخر شام یک خانوم خوش رویی اومد و به ما کارت بیست و پنج درصدی تخفیف برای کافی شاپ داد؛ اون موقع که به دردمون نمی‌خورد چون سر همون میز کلی وقت صرف کردیم؛ اما بعدا هم خودمون و هم هرکسی که بهش کارت رو می‌دادیم می‌تونست استفاده کنه.

پیش غذای ما چیلی هات وینگز بود که در نوع خودش متفاوت بود بال مرغ با سس و زیره که حسابی بهمون چسبید و من حسابی خوشم اومد (میگن بال نخورید هورمون داره اما چه کنیم که چه‌ها فدای شکم میشه).

سالاد سزار اما اصلا شبیه سالاد سزار نبود طعمش بد نبود؛ البته اما این همه نام و نام مشهور سالاد مخصوص فلان رستوران! چه کاریه که اسم سالاد معروف رو بیاریم تو منو و بعد چیز دیگه‌ای ارائه بدیم؟

نوشیدنی‌های ما موهیتو و لیموناد بود. موهیتو بد نبود؛ اما لیموناد عالی بود.

ویتری که مسوول میز ما بود، پیشنهادهای خوبی به ما می‌داد، مثلا به من گفت: اگر تا حالا ماهی سرخو نخوردی حتما اینجا امتحان کن. منم امتحان کردم و خوب بود اما مثل ناگت بود مزه‌اش. استیک و پاستا لاشریمپ هم خوب بود.

محیط خوبی واسه قرارهای دوستانه است اینجا و توصیه می‌کنم.