دنیای اقتصاد: به‌دنبال اعلام شهادت سرباز مجروح شده در عملیات تروریستی میرجاوه، روز گذشته محمدتقی ایرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: این سرباز مجروح شده همچنان مفقود است و به شهادت نرسیده است.

به گزارش خبرآنلاین، محمدتقی ایرانی اظهار کرد: شواهد حاکی از آن است که در این درگیری پای این سرباز مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح شده است. وی ادامه داد: پوتینی که پای وی بوده پیدا شده و لیکن خبر موثقی از این سرباز در دست نیست و همچنان در اختیار گروهک تروریستی است.

رایزنی‌های دیپلماسی درباره سرباز مفقودی

همچنین به گزارش «ایرنا» مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی اعلام کرد: رایزنی دیپلماسی و انتظامی در مورد سرباز مفقودی حادثه میرجاوه شدت گرفته اما تاکنون خبر موثقی از وی در دست نیست. در پی حادثه تروریستی در مرز میرجاوه که منجر به شهادت ۹ نفر از مرزبانان غیور و بی‌ادعای نیروی انتظامی و زخمی شدن ۲ نفر از سربازان شد؛ حال دو نفر از مجروحان مناسب و یکی از آنان به تازگی مرخص و نفر دیگر در بخش عمومی بستری است. همچنین یکی از سربازان مرزبان به نام سعید براتی که اهل شهرستان مانه و سملقان در خراسان‌ شمالی بوده مجروح و مفقود شده است که پیگیری‌های دیپلماسی و انتظامی برای مشخص شدن وضعیت نامبرده درحال انجام است و تا کنون خبر موثقی در این خصوص در دست نیست. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی هرگونه خبر در این موارد از طریق مرکز اطلاع‌رسانی پلیس صورت خواهد گرفت.