مدیرکل امور مجلس صداوسیما با انتقاد از اطلاعیه روابط عمومی مجلس در مورد عدم پخش زنده نشست خبری لاریجانی گفت: اطلاعیه روابط عمومی مجلس احساسی، عجولانه و به دور از مناسبات حرفه‌ای تهیه شده است. به گزارش ایسنا، محمود عاطفی در مورد عدم پخش زنده نشست خبری لاریجانی اظهار کرد: همان‌طور که دوستان روابط عمومی مجلس هم در اطلاعیه خود آورده‌اند نشست خبری به مناسبت روز مجلس بوده است و روز شنبه مورخ ۱۱ /۹ /۹۱ حسب تقاضای تلفنی این عزیزان و دستور مهندس ضرغامی ریاست سازمان با حذف فوری دو برنامه از کنداکتور شبکه اول سیما که مخاطبین خاص خود را هم دارد آقای دکتر لاریجانی به مدت یک ساعت به صورت زنده در ساعات پربیننده با مردم مسائل خودشان را مطرح کردند.

عاطفی افزود: کمتر از ۴۸ ساعت بعد از برنامه زنده رییس مجلس، مصاحبه مطبوعاتی ایشان روز دوشنبه نیز با حضور گسترده خبرنگاران صداوسیما پوشش کاملی داده شد و همان روز هم مکرر این مصاحبه در بخش‌های مختلف خبری با اولویت اول پخش شد.

مدیر کل امورمجلس صدا و سیما همچنین خاطرنشان کرد: در خصوص پخش مستقیم مصاحبه‌های حوزه سیاسی سازمان با توجه به سیاست‌های خاص خود تصمیم‌گیری و اقدام می‌کند که این مصاحبه هم از این قاعده مستثنی نبوده است.

روابط عمومی مجلس روز دوشنبه با صدور اطلاعیه‌ای، از عدم پخش زنده مصاحبه مطبوعاتی لاریجانی به شدت انتقاد کرده و صدا و سیما را متهم کرده بود که «در انعکاس برخی اخبار با مصلحت سنجی غیر صحیح و به دور از انصاف و در جهت حمایت از یک جریان خاص از وظیفه اصلی خود که انعکاس اخبار و رویدادهای داخلی و خارجی می‌باشد، به نوعی از مدار اعتدال و واقعیت دور شده است.»