روزنامه اعتماد هم تیتر یک خود را به موضوع مجلس اختصاص داد و در مصاحبه‌ای با الیاس نادران با تیتر «نطقی که خوانده نشد» آورد: «متاسفانه خناسان از سال گذشته انواع شایعات و تهمت‌ها را علیه بنده انتشار دادند. یک‌بار گفتند که چون به او پست ندادند استعفا داده است. حال آنکه بنده در سه دوره مجالس هفتم تا نهم و همین مجلس هرگز درخواست پستی نداشته‌ام.» این روزنامه همچنین در گزارشی دیگر با عنوان «جامعه بین دو سنگ آسیاب تورم و مالیات قرار گرفته است.» نوشت: «این ارقام بودجه‌ای این علامت را می‌دهد که سال آینده سال سختی به لحاظ اقتصادی خواهد بود و قیمت نفت هم کاهش خواهد یافت و به دلیل رکود در اقتصاد چین و اروپا احتمالا قیمت نفت هم در سال ۱۴۰۳ در محدوده ۶۵ یورو شود و مساله بعدی این است که سال آینده انتخابات آمریکا در پیش است و ریاضت‌های تحریمی در ایران به اوج می‌رسند و انتظارات تورمی هم شدت می‌گیرد.»

روزنامه شرق هم عکس صفحه یک خود را به موضوع «قدر خزر را نمی‌دانیم» اختصاص داد و در بخش‌هایی از این گزارش نوشت: «ایران تنها کشور ساحلی دریای خزر است که از ذخایر نفت و گاز آن بهره‌برداری نمی‌کند؛ آن‌هم در حالی که همه‌ساله با آغاز فصل سرما، استان‌های شمالی کشور با کسری شدید‌ و قطعی‌‌های مکرر گاز مواجه‌ هستند و بسیاری از استان‌های صنعتی کشور در پهنه شمالی واقع شده‌اند و نیاز مبرم به انرژی دارند. دلایل متعددی برای اینکه چرا ایران چشم بر ذخایر نفت و گاز خود در دریای خزر بسته و حاضر به واردات گاز از ترکمنستان شده است، بیان می‌شود. برخی به دلایل فنی مانند عمق ذخایر و تکنولوژی پیچیده اشاره می‌کنند و برخی دیگر به تحریم و نیاز به سرمایه‌گذاری کلان اشاره دارند و برخی دیگر پای رژیم حقوقی خزر و حتی کارشکنی‌های روسیه را به میان می‌آورند.» این روزنامه در گزارش دیگری با تیتر «کیش بهانه مات» به مقوله برکناری رئیس دانشگاه شریف به دلیل برگزاری یک جشن در پردیس شریف در کیش پرداخت.

روزنامه فرهیختگان که در صفحه یک خود به جریان‌شناسی ترکیب کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ پرداخته است، پس از بررسی در گزارشی عنوان کرده که «حدود ۷ درصد اعضای تلفیق اقتصاد خوانده‌اند.» این روزنامه همچنین سوالی را در ستون نقد روزش مطرح کرده که «چرا هنوز گول تتلو را می‌خورید؟» و در این مطلب مطرح کرده: «هر ‌از ‌گاهی روایت‌ها و فیلم‌هایی از آزار جنسی امیر تتلو در فضای مجازی منتشر می‌شود. اما با این وجود می‌بینیم که دختران کم‌سن‌و‌سال و اغلب نوجوان، در خانه امیر تتلو حضور پیدا می‌کنند. تقریبا پیش از انتشار ویدئوهای آزار دختران توسط امیر تتلو، او فراخوانی از طریق استوری صفحه اینستاگرامش می‌کند و از دختران ۱۵ تا ۲۰ ساله ساکن استانبول درخواست می‌کند که در خانه‌اش حضور پیدا کنند و از واژه «حرمسرای سلطان» استفاده می‌کند. پیرو این درخواست و با وجود تمام‌ روایت‌های منتشر‌شده از امیر تتلو در رابطه با آزار دختران، اما دختران نوجوان و جوان زیادی همچنان در خانه امیر تتلو حضور یافتند.»