روزنامه کیهان در یادداشت روز خود با عنوان «پاسخ به اسرائیل این‌گونه باشد» عنوان کرد: «هیچ ایرانی مخالف پاسخ متناسب دادن به این رژیم نیست چون می‌داند، عدم پاسخ یعنی تکرار این جنایات. اختلاف فقط و فقط در نوع و احتمالا مکان و زمان این پاسخ و همین‌طور در شدت آن است که‌ این نوع اختلافات نیز کاملا طبیعی است.» اما در نهایت نویسنده این یادداشت دیدگاه خود را این‌گونه بیان کرده است: «ما فکر می‌کنیم، پاسخی که ایران می‌دهد باید طوری باشد که در محاسبات دشمن نیامده باشد؛ در این صورت قطعا بازدارندگی لازم را خواهد داشت. زمان هم «مهم» است. این پاسخ باید تا زمانی که این خشم مقدس ایرانی باغیرت وجود دارد داده شود یعنی با قید «فوریت»!»

روزنامه جمهوری اسلامی اما در سرمقاله‌اش به مساله گرانی و تورم فروردین ماه اشاره کرده و آورده است: «مردم به ویژه اقشار ضعیف و متوسط با نگرانی به وضعیت اقتصادی می‌نگرند، ولی متاسفانه آنچه در عمل مشاهده می‌شود این است که ارائه آمارهای ضدسفره‌ای مسوولان همچنان ادامه دارد و «وعده گشایش امور» تنها واژه‌ای است که آنان به مردم حواله می‌دهند، در شرایطی که در همین روزهای نخست سال، قیمت سکه از ۴۳ میلیون تومان و دلار هم از ۶۳هزار تومان فراتر رفت و آثار تورمی خود را روی همه کالاها و خدمات برجا گذاشت.»

روزنامه اعتماد هم گزارشی داشت با تیتر «قاتلان خاموش و همیشه بیدار» که در آن، مروری داشته بر گزارش موسسات بین‌المللی درباره افزایش قربانیان مین به دلیل تداوم جنگ‌های داخلی و منطقه‌ای.

 روزنامه شرق هم بار دیگر به مقوله «آب» در ایران پرداخته و نوشته است: «فاضلاب شهری در بورس عرضه می‌شود؛ این خبری است که وزارت نیرو اعلام کرده و توضیح داده است که عرضه فاضلاب برای تامین آب صنایع انجام می‌شود. کارشناسان این اقدام را گامی در جهت راه‌اندازی بازار آب و واقعی‌سازی قیمت آن می‌دانند که در نهایت منجر به افزایش بهره‌وری مصرف آب در صنایع و کشاورزی می‌شود. با ‌این حال، آنها می‌گویند از آنجا که دولت بازار تولید آب و فاضلاب را کاملا در انحصار دارد، مشخص نیست ‌مداخلات دولتی در قیمت‌گذاری بتواند سرانجام طلسم واقعی‌سازی قیمت آب را بشکند یا خیر؟»