خبرگزاری فارس - دو نمایش «مرغ دریایی» به کارگردانی محمدرضا خاکی و «اگه یه روز» به کارگردانی مسعود موسوی از ۱۷ مرداد ماه در تالار مولوی اجرا می‌شود.

به گزارش فارس، نمایش «مرغ دریایی» از آثار آنتوان چخوف است که محمدرضا خاکی آن را کارگردانی کرده. در این نمایش مسعود دلخواه، حسین محب‌اهری، فرزانه نشاط‌خواه، کامبیز امینی، طوفان مهردادیان، بهناز سلیمانی، مینا ورودیان، علی برجی، شبنم خزلی، صادق حیدری و سارا علیا به ایفای نقش می‌پردازند. «مرغ دریایی» نمایشنامه‌ای کمدی است با چهار نقش زن و شش نقش مرد که در چهار پرده اجرا می‌شود. این نمایش از ۱۸ مرداد ماه، ساعت ۱۹ در سالن تالار مولوی به مدت ۱۵۰ دقیقه اجرا می‌شود. همچنین، نمایش «اگه یه روز» نوشته مرتضی رستمی و کارگردانی مسعود موسوی است و آهنگسازی محمد خزلی عهده‌دار است و در این نمایش خیام وقار، هومن موسوی، ملودی آرام‌نیا، مهسا ایرانیان، افشین غفاریان، ماندانا سوری، صبا حجت، سپیده چنگیزی، مهدی نصیری، افق ایرجی بازی می‌کنند.

داستان نمایش ماجرای مردم یک شهر است که در کمال آرامش زندگی خود را سپری می‌کنند که یک روز صبح ویروس یک بیماری مرموز و ناشناخته به شهر وارد می‌شود. به گزارش فارس، این نمایش نیز در سالن اصلی تالار مولوی، ساعت ۱۷ تا ۲۰ شهریور اجرا می‌شود.