رییس شاخه روحانیون حزب اعتماد ملی ضمن اعلام خبر دیدار دبیر کل حزب متبوعش با آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی، نامه منتسب به موسوی خوئینی‌ها را که در آن از کروبی خواسته شده از کاندیداتوری انصراف دهد، غیر موثق دانست. سید علی میر هادی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر ضمن اعلام خبر دیدار دبیر کل حزب اعتماد ملی با آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: جناب آقای کروبی بنا به توصیه دوستان و تشخیص خود به دیدن آقای هاشمی رفسنجانی رفتند و حول بحث انتخابات و راهکار ورود به این عرصه به گونه‌ای که نتیجه مطلوب و شایسته و مورد پسند همه نیروهای انقلاب حاصل شود، بحث و تبادل نظر کردند.

وی ادامه داد: در این جلسه تاکید شده است که تمام نیروهای انقلاب و جریانات دلسوز نظام و افرادی که در نظام ریشه دارند، باید در عرصه حضور داشته باشند تا بتوانند برای حل مشکلات مردم به یک نتیجه برسند.

دیدار با مجمع روحانیون مبارز

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی همچنین در مورد دیدار دبیر کل تشکل متبوعش با ری شهری، موسوی خوئینی‌ها، سیدمحمد خاتمی و سید حسن خمینی نیز گفت: ضیافتی که جناب کروبی با این دوستان داشتند طبق روال مرسومی بوده که طی سال‌های گذشته نمایندگان امام و رهبری در حج در دوران بعد از انقلاب دور هم جمع می شدند و همچون گذشته آقایان موسوی خوئینی‌ها، کروبی و ری‌شهری به عنوان نمایندگان امام و رهبری در حج و آقای خاتمی که زمانی وزیر ارشاد بودند و ارتباط مستقیمی با مساله حج داشتند و آقای سید حسن خمینی که منسوب به بیت امام هستند دور هم جمع شوند و طبیعی است که در مورد مسائل متفرقه نیز صحبت شود ولی اینکه برای مسائل انتخاباتی چنین جلسه‌ای تشکیل شده باشد، صحت ندارد.

میرهادی در مورد انتشار اخباری درباره نامه موسوی خوئینی‌ها به دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه من هم خبر این نامه را در رسانه‌ها شنیده‌ام، ضمن بعید و غیرموثق بودن این خبر تصریح کرد: آقای موسوی خوئینی‌ها شخصیت برجسته‌ای هستند و به این مساله واقفند که انتخابات نماد آزادی در کشور ما است و هرکس اختیار حضور یا عدم حضور خود در این صحنه را دارد.

وی گفت: نسبت دادن این مسائل به آقای موسوی خوئینی‌ها دور از شان ایشان است.