بدون توجه به تلاطم‌های سیاسی مسیر خود را ادامه دهید

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: وزارت اطلاعات باید بدون توجه به امواج و تلاطم‌های سیاسی، همواره مسیر مستقیم خود را ادامه دهد. حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیروز در دیدار مسوولان و جمعی از کارکنان وزارت اطلاعات، این وزارتخانه را از بهترین و باوفاترین مجموعه‌های برآمده از انقلاب برشمردند و تاکید کردند: وزارت اطلاعات، با زحمات و تلاش‌های طاقت‌فرسا و در حقیقت با مجاهدت خاموش، در حال حفاظت از انقلاب، ارزش‌های اسلامی و مردم در مقابل دشمنان است، و همه باید قدردان آن باشند.

ایشان با اشاره به اجر معنوی مجاهدت خاموش و بی‌ریای عناصر وزارت اطلاعات در پیشگاه خداوند متعال، افزودند: لازمه چنین مجاهدت خاموشی، مجاهدت با نفس، توجه به خدا و تقویت حس خویشتنداری و تقواست.

رهبر انقلاب اسلامی با یادآوری ذهنیت بسیار خوب مردم از مجموعه وزارت اطلاعات برخلاف بیم و هراس همراه با نفرت مردم از دستگاه اطلاعاتی رژیم طاغوت، خاطرنشان کردند: این مساله یکی از نقاط قوت وزارت اطلاعات نظام اسلامی است که باید ارتباط با مردم و کمک گرفتن از آنان بیش از پیش تقویت شود.

حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای با توصیه به دقت در ادای وظایف و حفظ حیثیت افراد و لحاظ نکردن اغراض شخصی در بررسی‌ها و جمع‌‌بندی‌ها تاکید کردند: وزارت اطلاعات باید بدون توجه به امواج و تلاطم‌های سیاسی، همواره مسیر مستقیم خود را ادامه دهد.

ایشان با تاکید بر لزوم ارتقای سطح کار حرفه‌ای در وزارت اطلاعات و بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین در زمینه‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری افزودند: یکی از نقاط قوت وزارت اطلاعات در سال‌های اخیر، همکاری خوب با دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف بوده است که این روند باید ادامه یابد.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به فعالیت گسترده دستگاه‌های اطلاعاتی دشمنان نظام اسلامی خاطرنشان کردند: وزارت اطلاعات نیز باید متناسب با حجم فعالیت دشمنان، تلاش‌ها، اقدامات و نوآوری‌های مؤثری را سازماندهی کند و اشراف اطلاعاتی خود را بیش از پیش گسترش دهد.

حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای تاکید کردند: از آنجا که مجموعه وزارت اطلاعات با انگیزه الهی و با اخلاص در مسیر حق حرکت می‌کند، براساس سنت تغییرناپذیر خداوند، در مقابل جبهه باطل پیروز و موفق خواهد بود.

ایشان در پایان از زحمات مجموعه وزارت اطلاعات به ویژه محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات قدردانی کردند.