کارگردان فیلم سینمایی «پاداش» از پایان تدوین پروژه و تلاش برای رساندن آن به بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

کمال تبریزی درباره فیلم تازه خود به مهر گفت: پس از پایان فیلمبرداری به دلیل مشکلاتی که با مرکز سیمافیلم داشتیم و اغلب آنها مالی بود، کار مدتی متوقف شد. در همان مقطع در چند جلسه با مهندس ضرغامی ایشان برای انتقال پروژه از سیمافیلم به شبکه دو موافقت کرد.

وی در ادامه افزود: پس از اعلام نظر رییس رسانه ملی تدوین «پاداش» را شروع کردیم و دیروز در جلسه‌ای با مهدی فرجی مدیر شبکه دو فیلم به این شبکه واگذار شد. «پاداش» اصلاحاتی جزئی در بخش تروکاژ و کروماکی دارد و به زودی وارد مرحله پس از تولید می‌شویم. هفته آینده آهنگساز مشخص می‌شود و صداگذاری را بهمن اردلان انجام می‌دهد.

تبریزی درباره مراحل فنی «پاداش» گفت: فیلم باید اسکن شود و این بخش از کار در استودیو روشنا انجام می‌شود. بعد از این مرحله برای تروکاژ و پرده آبی فیلم را به خارج می‌فرستیم. با وجود دشواری کار تلاش می‌کنم فیلم را به جشنواره برسانم. با اینکه در این مرحله به گروه فشار وارد می‌شود، اما سعی می‌کنیم از برنامه‌ریزی عقب نیفتیم و در زمان مقرر آماده شود.

این کارگردان فیلم سینمایی «همیشه پای یک زن در میان است» را روی پرده و «مارمولک»، «شیدا»، «لیلی با من است»، «یک تکه نان» و... را در کارنامه دارد. «پاداش» فیلم تازه تبریزی فضایی طنزآمیز دارد و آتیلا پسیانی، حسن معجونی، بهمن زرین‌پور، صابر ابر و آشا محرابی در این فیلم بازی می‌کنند.