نایب‌رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: احمدی‌نژاد در خصوص مبارزه با مفاسد باید جدی‌تر و شفاف‌تر برخورد کند، چراکه مردم خواهان اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر در این زمینه هستند و باید گفت مردم به مبارزه با فساد رای دادند. اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس ضمن عرض تبریک پیروزی احمدی‌نژاد، کاندیدای اصولگرایان در انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: احمدی‌نژاد دستمزد صداقت خود را که در عمل پیاده کرده بود، گرفت.

وی افزود: مردم با آگاهی، شناخت، معرفت و اعتقاد و با همه توطئه‌ها، بد‌اخلاقی‌ها و ترفندهایی که رقبای احمدی‌نژاد به خرج دادند،‌ به پای صندوق‌های رای‌گیری آمدند و حق مطلب را ادا کردند.

نایب‌رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: مردم به همه یادآور شدند که اقدامات این رییس‌جمهور از جمله سفرهای استانی و احترام گذاشتن به مردم درست است.

کوثری با اشاره به خواسته‌های امام ‌(ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت به پابرهنگان، ضعیفان و کسانی که امکاناتی در دست ندارند، گفت: بر همین اساس احمدی‌نژاد در طی چهار سال گذشته با سفرهای استانی و اقدامات عملیاتی در راستای عمرانی در دورترین نقاط کشور، توانست رضایت مردم را جلب کند.

عضو هیات‌رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مردم با رای بالایی به صداقت، پرکاری و تفکر برخاسته از

خط امام (ره) احمدی‌نژاد که باید جامعه را به سوی سلامت و سالم شدن پیش‌برد به وی رای دادند، گفت: احمدی‌نژاد در خصوص مبارزه با مفاسد باید جدی‌تر و شفاف‌تر برخورد کند، چراکه مردم خواهان اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر در این زمینه هستند و باید گفت مردم به مبارزه با فساد رای دادند.