آخر هفته با تلویزیون - ۵ اردیبهشت ۸۷

فیلم سینمایی توفان تگرگ امشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. در این فیلم سینمایی که محصول سال ۲۰۰۳ آمریکا است، بازیگرانی همچون لیندا پورل و تد مک گینلی به ایفای نقش پرداختند. شبکه یک سیما فردا ساعت۴۵/۱۵ فیلم سینمایی «چهاربهار» ساخته محمدرضا اعلامی‌را پخش می‌کند. کیهان ملکی، سیما تیرانداز، پروانه اردلان، مینا سلطانی و علی جلالی از بازیگران فیلم سینمایی «چهار بهار» هستند.

فیلم سینمایی کوسه‌های خشمگین به کارگردانی و تهیه کنندگی دنی لرنز و با بازی کورین نی مک و ونسا انجل امشب ساعت ۳۰/۲۳ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این فیلم محصول مشترک آمریکا و بلغارستان سال ۲۰۰۵ است.

فیلم سینمایی بازرس توپراک به کارگردانی والتر فایستل فردا ساعت ۳۰/۱۷ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: بازرسی به نام توپراک به نیروی پلیس مونیخ انتقال پیدا می‌کند. در اولین روز انتقالش، درگیر پرونده‌ای می‌شود که در آن دختری توسط شکلاتی که خورده، کشته شده است. او با پیگیری متوجه معتاد بودن دختر در یک ماه اخیر می‌شود. در همین میان شروع به بازرسی کارخانه شکلات سازی می‌کند و متوجه می‌شود عده‌ای باجگیر با سمی‌کردن شکلات‌های کارخانه از مدیران آن باج می‌گیرند که.... ارول ساندر و هنینگ باوم در این فیلم آلمانی بازی دارند.شبکه سه سیما امشب ساعت ۱۵/۲۰ فیلم سینمایی اس پی ال ساخته ایپ وای شان را پخش خواهد کرد.

فیلم سینمایی «قطار سه و ده دقیقه به یوما» در برنامه این هفته صد فیلم، فردا شب ساعت۴۰/۲۲ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمای «معامله» ساخته هاروی کان، فردا ساعت ۳۰/۲۰ در قالب برنامه سینما چهار پخش می‌شود. فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای «معامله» محصول مشترک آمریکا و کانادا سال ۲۰۰۵ است.

فیلم سینمایی بازرس فویل به کارگردانی گاوین میلار فردا ساعت ۴۰ دقیقه بامداد در قالب برنامه سینما پنج پخش می‌شود. فیلم تلویزیونی «به جامانده» به تهیه کنندگی بهادر اسدی و کارگردانی جواد افشار فردا ساعت ۱۰/۱۴ پخش می‌شود. داستان این تله فیلم درباره جوان ثروتمندی به‌نام رامین است که قصد دارد با کیانا ازدواج کند. در یکی از روزها رامین به صورت ناگهانی با یک ماشین تصادف می‌کند و بیهوش می‌شود. در این حال مردی نورانی که خود را نماینده ملک‌الموت می‌خواند به رامین می‌گوید که زمان مرگش فرا رسیده است و رامین نمی‌خواهد این مطلب را بپذیرد. نویسندگان فیلم تلویزیونی به جامانده که از تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه تهران می‌باشد، امید قاسمی‌و امیر ابراهیمی‌فر هستند. برزو ارجمند، مریم کاویانی، چنگیز وثوقی، سعدی افشار، میرطاهر مظلومی، اتابک نادری، مهوش وقاری، سمیرا حسینی، گیتی معینی، سیامک اشعریون، امیرآتشانی، هاشم روحانی و بهار ارجمند در این فیلم تلویزیونی به ایفای نقش پرداختند.