همایش سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) سی‌ام بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی‌انجمن انفورماتیک ایران، این همایش با هدف ارائه راه‌حل سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی، انتخاب‌ اجتناب‌ناپذیر بنگاه‌های تولیدی و خدماتی برای ادامه حیات در بازار رقابت فشرده، برگزار می‌شود.

انتخاب این راه‌حل‌ها و استقرار آن نیازمند زیرساخت‌های مناسب، آگاهی بسیار مدیران ارشد بنگاه‌های تولیدی و خدماتی نسبت به ابعاد وسیع موضوع است.

همایش مذکور فرصتی را ایجاد می‌کند تا در زمینه پیش نیازهای استقرار این سیستم‌ها، اطلاع رسانی و تعامل بیشتر بین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در کشور برای دستیابی به این سیستم‌ها و اهداف مورد نظر از استقرار آن، برقرار شود.

شناسایی پیش نیازهای درون سازمانی و عوامل برون سازمانی برای دریافت نتیجه مطلوب از راه حل، ERP چارچوب و استانداردهای لازم برای انتخاب راه حل، ERP نقش دولت در اجرای موفق پروژه‌های راه حل ERP در سازمان‌ها، مرور تجارب استقرار ERP در کشور از چارچوب‌ها و محورهای این همایش عنوان شده است.

در حاشیه این همایش میزگرد تخصصی و تبادل نظر در خصوص سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی برگزار می‌شود.

همچنین ‌از دیگر برنامه‌های جانبی این همایش می‌توان به برگزاری کارگاه‌های تخصصی برای معرفی محصولات، ارائه تجارب، نمونه‌های پیاده‌سازی شده و عملیاتی، قابلیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی فعال در زمینه ارائه خدمات مرتبط و مورد نیاز اشاره کرد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه همایش و شماره تلفن‌های۸۸۸۹۴۵۴۰ تماس گرفته و یا به سایت www.isi-erp.ir مراجعه کنند.