گروه خبر: غلامرضا تاج‌گردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که دولت باید در سال ۹۵ محتاط عمل کند؛ زیرا هم قیمت نفت در بازارهای جهانی رو به کاهش است و هم اگر ایران بخواهد ورود پیدا کند عملا قیمت نفت کاهش می‌یابد. او در گفت‌وگو با «ایسنا» با بیان اینکه احتمالا دولت قیمت نفت را در بودجه سال آینده روی ۴۰ دلار پیش‌بینی خواهد کرد، گفت: اگر دولت بتواند نفت را زیر ۴۰ دلار پیش‌بینی کند خیلی خوب است و رفتار معتدل‌تر و منطقی‌تری نسبت به بودجه خواهد بود.

اعلام وصول طرح اصلاح محدوده مناطق آزاد

در خبری دیگر، در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس طرح اصلاح محدوده برخی مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ایجاد مناطق ویژه اقتصادی با امضای ۵۰ نفر از نمایندگان اعلام وصول شد. همچنین در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس لایحه بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه با پیشنهاد رئیس مجلس به‌دلیل وجود ایراد برای چهارمین بار به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد. ماده ۵۹ و تبصره‌های یک تا پنج آن چندین بار برای رفع ایراد به کمیسیون اقتصادی ارجاع و به پس از بررسی‌های لازم به جلسه علنی بازگشته بود.


نادران رئیس فراکسیون ضدرکود شد

همچنین خبرگزاری فارس به نقل از علی اصغر زارعی، سخنگوی فراکسیون ضدرکود مجلس، از انتخاب رئیس و نواب این فراکسیون خبر داد. زارعی با اشاره به برگزاری اولین نشست این فراکسیون گفت: در این نشست الیاس نادران به ریاست فراکسیون برگزیده شد. همچنین حمیدرضا فولادگر و جعفر قادری هم به‌عنوان نایب اول و دوم فراکسیون انتخاب شدند.