در این مراسم، مدیر تحقیقات بازار شرکت کرمان‌موتور با اشاره به آغاز عرضه خودروهای برقی از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ در شرکت کرمان‌موتور گفت: یکی از پروژه‌هایی که در سال جاری با جدیت در کرمان‌موتور دنبال شد، پروژه جک E۵۰A یا همان J۷ برقی بود که ۱۰ هزار دستگاه از نسخه بنزینی آن  در سال ۱۴۰۲ تولید و عرضه شد.

محبوبی‌منش افزود: کرمان‌موتور به واسطه فضای کابین و پیمایش مناسب و سایر آپشن‌های این محصول تصمیم به عرضه نسخه برقی جک E۵۰A تحت عنوان KMC e-taxi گرفت.  مدیر تحقیقات بازار شرکت کرمان‌موتور با بیان اینکه مشتری این خودرو در مرحله نخست، سازمان تاکسیرانی است، گفت: ۵۰۰ دستگاه از این خودرو با همکاری شهرداری تهران سفارش‌گذاری و وارد کشور شده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته ۱۵۰۰ دستگاه دیگر نیز وارد کشور خواهد شد. محبوبی‌منش از عرضه جک E۵۰A برقی به عموم مشتریان در سال آینده خبر داد و گفت: قیمت این محصول حدود یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است که در صورت اضافه شدن آپشن، به قیمت آن اضافه خواهد شد.

حداکثر پیمایش تاکسی برقی با یک بار شارژ حدود ۴۰۲ کیلومتر است و قادر است طی ۷.۶ ثانیه از سرعت صفر به مرز صد کیلومتر بر ساعت دست یابد. همچنین زمان شارژ سریع یا همان شارژ ۳۰ تا ۸۰ درصد این خودرو ۴۸ دقیقه است.