گروه خودرو - شنبه گذشته گزارشی تحت عنوان «وعده‌ خودروسازان عملی نشد» در این صفحه به چاپ رسید. گزارش مذکور به تحلیل آمار ارائه شده از سوی سازمان گسترش و نوسازی ایران در مورد تیراژ تولید خودروسازها طی دو ماه ابتدایی سال پرداخته بود. در این گزارش طبق آمار سازمان گسترش و نوسازی که در سایت آن هم‌اکنون نیز دیده می‌شود در دو ماه ابتدایی سال‌جاری حتی یک دستگاه مرسدس بنز تولید نشده است. این آمار با انتقاد شرکت تاپ‌خودرو تولید‌کننده مرسدس بنز در ایران مواجه شد. شرکت مذکور جوابیه‌ای به روزنامه دنیای اقتصاد ارسال کرده که عینا در ذیل می‌آید:

احتراما پیرو مطلب منتشره در صفحه ۱۶ آن روزنامه در مورخه شنبه ۰۱/۰۴/۸۷ در گزارش «وعده خودروسازان عملی نشد»، مواردی نیز درخصوص تولید سواری مرسدس بنز درج گردیده که از آنجا که حاوی برخی اطلاعات اشتباه است، لطفا مطابق قانون مطبوعات به نحو مقتضی نسبت به انعکاس موارد ذیل اقدام فرمایید:

«شرکت تاپ‌خودرو به عنوان یکی از شرکت‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو تولید‌کننده سواری مرسدس بنز در ایران، طی مدت مورد اشاره در آن روزنامه تعداد ۴۵ دستگاه خودروی مرسدس بنز کلاس E در تیپ‌های E۲۰۰K، E۲۸۰ و E۳۵۰ تولید و به بازار عرضه نموده است.»