ایسنا - همزمان با میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) جشنواره فروش تابستانه‌ محصولات ایران‌خودرو با شرایط ویژه آغاز شد. محصولات ایران‌خودرو در این ایام با تخفیف در اختلاف قیمت رنگ و کاهش سود پرداخت‌های اقساطی به بازار عرضه می‌شود.

در برنامه ایران‌خودرو اعلام شده که استفاده‌کنندگان از تسهیلات بانکی در فروش فوق می‌توانند محصولات ایران‌خودرو شامل گرندویتارا، پارس، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، سمند LX و پژو روآ را خریداری کنند. البته مانند فروش‌های قبلی در این فروش نیز خبری از فروش تندر-۹۰ نیست.

تمامی محصولات یاد شده به شیوه‌ نقدی، اقساطی و تحویل فوری قابل‌عرضه خواهد بود؛ در شیوه‌ فروش اقساطی خودروی سوزوکی گرندویتارا با چهار چک، سمند LX، سریر و سورن با سه چک، پژو پارس و پژو ۲۰۶ با دو چک و پژو روآ با چهار چک قابل‌خریداری هستند. البته ۵۰‌درصد از مبلغ خودرو به صورت نقدی و ۵۰‌درصد نیز به صورت اقساطی دریافت می‌شود. خودروهای سفارشی گروه سمند و پژو نیز در فروش ویژه ایران‌خودرو به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رسد و محصولات یاد شده با بیمه‌ شخص ثالث قیمت‌گذاری شده‌اند. همچنین در فروش ویژه ایران‌خودرو نکته جالب قرار گرفتن پژو پارس ELX با قیمت ۲۱‌میلیون و ۴۳۰‌هزار تومان است. البته محصولات دیگر ایران‌خودرو که تا پیش از این، کمتر عرضه می‌شد در این فروش وجود دارند. با توجه به تعطیلات تابستانی ایران‌خودرو در هفته‌ آینده نمایندگی‌های فروش ایران‌خودرو آماده فروش محصولات این شرکت هستند و فروش ویژه ایران‌خودرو تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.