گروه خودرو- توقف تولید خودرویی که چندین سال در کشور تولید شده است، همیشه این شائبه را برای مالکان خودروهای حذف شده، به وجود می‌آورد که نحوه ارائه خدمات پس از فروش این خودروها چگونه خواهد بود و آیا پس از توقف تولید خدمات‌رسانی ادامه‌دار خواهد بود یا خیر. به تجربه ثابت شده که توقف خط تولید یک خودرو در کشور طی یک پروسه چندین ساله صورت می‌پذیرد، تولید پیکان که پس از ۴۰ سال با تردیدهای شرکت سازنده از خط خارج شد شاهد عینی این موضوع است اما توقف تولید این خودرو وطنی مشکلی از نظر تامین قطعات و خدمات پس از فروش به وجود نیاورد و هنوز هم پس از چندین سال قطعه‌سازان داخلی به ساخت قطعات پیکان مبادرت می‌ورزند از سویی دیگر با توجه به پروسه طولانی حذف تولید یک خودرو در کشور، هنوز مالکان اینگونه خودروها نگرانی خاص خود را دارند و این سوال که با توقف تولید خودروی آنها خدمات‌رسانی به چه شکلی خواهد بود ذهن بسیاری از مالکان را مشغول می‌کند.

طی چند سال گذشه در کشور ما خودروهای پیکان، پاترول و جیپ از چرخه تولید شرکت‌های خودروسازی حذف و جای خود را به خودروهای جدید دادند و نحوه خدمات‌رسانی به اینگونه خودروها نیز طی چند سال گذشته با مشکل مواجه نشده و مالکان آنها از خدمات پس از فروش بی‌نصیب نبودند.

پس از حذف سه خودروی مذکور ارزان‌ترین خودروی تولیدی کشور نیز به جمع آنان پیوسته و جای خود را به خودروی جدید ال-۹۰ داده است.

با خبر حذف خودرو پی‌.کی که بیشتر مالکان آن را اقشار کم‌درآمد جامعه تشکیل می‌دادند خدمات پس از فروش این خودرو مورد سوال مالکان آن است.

در پی اعلام خبر توقف تولید خودروی پی‌.کی مسوولان شرکت پارس‌خودرو روز گذشته اعلام کردند که شرکت خدمات پس از فروش پارس‌خودرو موظف به ارائه خدمات پس از فروش است خللی در این زمینه به وجود نخواهد آمد و مالکان این خودرو می‌تواند در صورت نیاز به مراکز خدمات‌رسانی مراجعه کنند.