سایپا نیوز- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از هدف‌گذاری این مجموعه برای تولید روزانه ۲۵۰۰ دستگاه خودرو در سال‌جاری خبر داد و گفت: با توجه به ایجاد ثبات و امیدواری برای ورود به روند روبه رشد، قصد داریم تولید محصولات خود را افزایش دهیم. سعید مدنی در نشست مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سال‌جاری سال بهره‌وری و نتیجه گرایی در سایپا خواهد بود اظهار کرد: تولید ۶۵۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۹۳ به‌عنوان اولویت اصلی سایپا محسوب شده و تمامی بخش‌ها از قبیل زنجیره تامین و تولید‌کنندگان برای دستیابی به این هدف تلاش خواهند کرد.

وی افزود: استقرار دولت تدبیر و امید و برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های اصولی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان گسترش و نوسازی صنایع موجب شده مقوله تولید در خودروسازی‌ها با ثبات و روند روبه رشد مواجه شود. وی تصریح کرد: در سال‌جاری نیز ورود ۳ یا ۴ خودرو جدید به سبد محصولات سایپا امکان جهش مجموعه را فراهم خواهد کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به برنامه‌های ثمر بخش این گروه برای توسعه سبد محصولات افزود: خوشبختانه تولید محصولات جدید که در گذشته به‌عنوان یک نقطه ضعف محسوب می‌شد در حال حاضر مبدل به یک برنامه پویا و موثر در گروه شده و برهمین اساس امسال هم این روند ادامه خواهد یافت.

وی اظهار کرد: افزایش عمق داخلی‌سازی محصولات جدید به‌عنوان عامل رونق کسب‌و‌کار در شرکت‌های زنجیره تامین و سودآوری بیشتر برای گروه باید دردستور کار قرار گیرد.

مدنی درخصوص برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا برای صادرات به بازارهای خارجی نیز گفت: امسال برنامه صدور ۵۸ هزار دستگاه خودرو در دستور کار قرار دارد که این تعداد ۵ برابر خودروهای صادر شده در سال ۹۲ است.