به گزارش مهر، تیم منتخب سال ۲۰۱۷ در مراسم بست فیفا انتخاب شدند و نکته عجیب این بود که ایسکو، ستاره جوان تیم فوتبال رئال مادرید جایی در آن نداشت. این موضوع که ترکیب تیم منتخب ۳-۳-۴ است می‎تواند یکی از دلایل انتخاب نشدن ستاره مادرید باشد.

اما سوال اینجاست که چه کسانی بهتر از ایسکو کار کردند؟ برخی معتقدند درخشیدن ایسکو کمی دیر آغاز شده و به این دلیل جایش در تیم خالی است. او سال ۲۰۱۷ را با دو گل مقابل گرانادا آغاز کرد و بعد در بازی مقابل اوساسونا منجی رئال شد. از آن به بعد هم به راحتی می‎توان او را یکی از بهترین هافبک‎های رئال مادرید دانست.

درخشش عالی او مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان در ماه آوریل بود، بعد از آن هم مقابل اتلتیکومادرید گل زد و رئال را به فینال لیگ قهرمانان رساند. او حتی در فینال که رئال موفق شد با نتیجه ۴ بر یک یوونتوس را شکست دهد هم ۳ پاس گل ارسال کرد. اما با این همه جایی در ترکیب بهترین بازیکنان سال ۲۰۱۷ نداشت.

وقتی آمار او را بدانید بیشتر متعجب می‎شوید. او ۱۱ گل زد و ۱۲ پاس گل داد و به رئال کمک کرد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شود. اگر جزئیات تعداد  دریبل‌ها، پاس‌های سالم، کنترل توپ و ... را هم بدانید به وجد می‌آیید. اما به نظر برای قرار گرفتن در ترکیب تیم بهترین‌ها باید از این هم بهتر بود.

بعضی می‌گویند او بین ماه‌های سپتامبر و دسامبر عملکرد ویژه‎ای نداشته است. اما کسی به این اشاره نمی‎کند که مودریچ و کروس هم دو ماه مصدوم بودند. انتقادات همیشه برای ایسکو است.

پس چه از نظر احساسی و چه طبق گفته آمار ایسکو یکی از بهترین‌های ۲۰۱۷ است که از لیست بهترین‌ها باز مانده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.