به گزارش خبرآنلاین، ۱۹ آبان سال ۸۷ محمود احمدی نژاد صادق محصولی را پس از استیضاح مرحوم علی کردان به مجلس معرفی کرد. در آن مقطع اعضای جبهه پایداری که مدافع تمام قد سیاست های احمدی نژاد بودند، از معرفی این گزینه به سر ذوق آمده بودند. حال آنکه اغلب آنها در دولت بعد، منتقد وضعیت مالی خوب چندتن از وزرای دولت روحانی شدند!

روح‌الله حسینیان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در چنین روزی در حمایت از صادق محصولی به خبرنگاران گفته بود: آقای محصولی فردی با سابقه است که ۸ سال در جبهه‌های جنگ جنگیده است و چندین سال در سپاه خدمت کرده و چند سال هم در کنار آقای احمدی‌نژاد مشغول بوده است و لذا از تجربه و آگاهی فراوانی برخوردار است.

حسینیان در پاسخ به سوال خبرنگاری که به وضعیت مالی بسیار خوب محصولی اشاره داشت، گفت: اجازه دهید که یک وزیر پولدار هم در کشور باشد!

وی هم چنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت آیا این مساله با ویژگی ساده‌زیستی احمدی‌نژاد منافات ندارد، گفت: ساده‌زیستی با پولداری مغایرت ندارد، ممکن است فردی پولدار باشد اما در عین حال ساده‌زیست هم باشد و از پولش در مسیر انقلاب و اسلام و مردم استفاده کند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که گفت آیا محصولی در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس پرونده دارد؟ گفت: تا آنجا که من می‌دانم گزارشاتی تهیه شده بود که نشان می‌داد وی برای یکی از ارگان‌ها خانه سازمانی ساخته، این گزارش بسیار مثبتی از خدمات محصولی است که باید جزو سابقه مثبت وی در مجلس قرائت شود.

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.