استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز از ساعت ۱۷و ۳۰ در ورزشگاه آزادی برابر هم به میدان رفته اند. آبی‌های تهرانی با حکم کمیته اخلاق از حضور تماشاگرانشان در این بازی محروم هستند و برای سه امتیاز این بازی حساب ویژه‌ای باز کردند. فاصله استقلال و گسترش فولاد تبریز در جدول رده بندی تنها یک امتیاز فاصله دارند و همین حساسیت تقابل شاگردان وینفرد شفر و فیروز کریمی را دوچندان می‌کند.

 داوران: علی صفایی - رضا سخندان - علی دودانگه - محمد حسین ترابیان - ناظر: حسین عسکری   

اخطار:

 

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، مجید حسینی، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی و جابر انصاری

 

ترکیب گسترش فولاد:

فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، احمدرضا زنده روح، ادسون هنریکه، سامان نریمان جهان، یوسف سیدی، پیمان بابایی، مسیح زاهدی، اسماعیل فرهادی، رضا خالقی فر و امید جهانبخش

 

دقایق حساس:

دقیقه 3: ارسال خطرناک داریوش شجاعیان از سمت چپ درون محوطه جریمه گسترش به پیمان بابایی رسید و تعلل او موجب شد تا توپ به جابر انصاری برسد اما این توپ راه به جایی نبرد.

دقیقه 10: شوت سرکش پیمان بابایی به چارچوب حسینی راه پیدا نکرد.

دقیقه 19: روی پاس عرضی خالقی فر به بابایی و اشتباه امید نورافکن موقعبت تک تک برای بازیکن گسترش فولاد ایجاد شد اما ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد به اوت رفت.

دقیقه 24: حملات ادامه دار استقلال این بار با پاس خسرو حیدری به سرور جپارف رسید اما ضربه این بازیکن دقت کافی را نداشت تا استقلال را به اولین گل این بازی برساند.

دقیقه 30: سانتر جپارف به فرشید اسماعیلی رسید اما کنترل توپ او با پرس مدافعان حریف مواجه شد تا ضربه نهایی‌اش دقیق نباشد و به اوت برود.

دقیقه 42: ارسال کرنر سرور جپارف را روزبه چشمی با ضربه سر قطع کرد اما توپ او با بدشانسی به تیرک افقی خورد تا جدی ترین موقعیت استقلال تا به اینجا گل نشود.

دقیقه 46: ارسال زکی پور از سمت چپ با ضربه سر بی دقت فرشید اسماعیلی از کنار دروازه گسترش به بیرون رفت.

دقیقه 47 : سانتر زکی پور با ضربه سر قربانی در محوطه 6 قدم به جابر انصاری رسید اما ضربه او با عکس العمل دخسوس دفع شد.

دقیقه 52:پاس دیدنی جباروف برای جابر انصاری که ضربه این بازیکن در شرایط نامتعادل زده شد و خطری دروازه گسترش را تهدید نکرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.