آس گزارش داد، اتلتیکومادرید یکشنبه در هفته بیست و یکم لالیگا با سه گل لاس پالماس را شکست داد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: پس سه بازی پیاپی بدون پیروزی انجام چنین دیداری آسان نبود. همچنین در لحظات آخر کوین گامیرو و دیگو کاستا را از دست دادیم با این حال توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.  حریف در نیمه اول با ریتم خاصی بازی می کرد و این موضوع ما را آزار داد چون نمی توانستیم از سرعت بهره ببریم. در نیمه دوم با حضور یانیک کاراسکو و ویتولو سریع تر شدیم و همه چیز فرق کرد.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه اظهار کرد: سعی می کنم نکات را به بازیکنانم انتقال دهم اما شاگردانم باید آن ها را در زمین به اجرا بگذارند و نتیجه بازی را تعیین کنند.

او افزود: هر ضد حمله پس از گل نخست، یک خطر محسوب می شد. ما نسبت به بازی های گذشته در گلزنی شانس داشتیم. در حالی در این دیدار حاضر شدیم که ضربه سختی در کوپا دل ری خوردیم. ما می خواستیم ادامه دهیم و گذشته را پشت سر بگذاریم.

سرمربی آرژانتینی به وضعیت تیمش در این فصل اشاره کرد و گفت: اتفاقات زیادی از شروع فصل برایمان رخ داد. ابتدا نمی توانستیم به خاطر محرومیت فیفا قرارداد امضا کنیم، سپس کاستا را در اختیار داشتیم که پنج ماه بازی نکرده بود. ویتولو برای حضور در اتلتیکو مجبور شد به تیم دیگری برود. از لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری حذف شدیم که اتفاق تلخی بود. فصل متفاوتی را در حال گذراندن هستیم چون دائما اتفاقات جدیدی رخ می دهد. تنها چند روز دیگر آینده‌ی برخی از بازیکنان مشخص خواهد شد و ممکن است از اتلتیکو جدا شوند.

سیمئونه در مورد وضعیت جدول گفت: بارسلونا فاصله زیادی از ما دارد. بهتر است به خودمان نگاه کنیم. همه چیز به ما بستگی دارد، پیروزی در بازی امروز و به پایان رساندن یک فصل خوب.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.