در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری بزرگسالان جهان که به میزبانی شهر پاتایا در تایلند برگزار می‌شود، بعدازظهر امروز (دوشنبه) محمد زارعی و علی میری در  گروه A دسته 86 کیلوگرم به روی تخته رفتند و علی میری با کسب مدال برنز دو ضرب و مدال نقره مجموع به کار خود پایان داد.

در رقابت‌های یک ضرب، علی میری در حرکت اول موفق به مهار وزن ۱۶۰ کیلوگرم و در دومین حرکت نیز وزنه ۱۶۵ کیلوگرم را بالای سر برد. میری در حرکت سوم نیز با بالابردن وزنه ۱۶۷ کیلوگرم در جایگاه پنجم قرار گرفت.

محمد زارعی دیگر نماینده کشورمان در این دسته نیز ابتدا وزنه ۱۶۵ کیلوگرم را بالای سر برد، اما در مهار وزنه های ۱۶۹و ۱۷۰ کیلوگرم ناکام بود تا در حرکت یک ضرب در جایگاه نهم قرار گیرد.

اما در حرکات دو ضرب، علی میری ابتدا وزنه ۲۰۲ کیلوگرم را بالای سر برد و در ادامه نیز موفق به مهار وزنه ۲۰۷ کیلوگرم شد. میری اما در حرکت سوم خود نتوانست وزنه ۲۱۰ کیلوگرم را مهار کند تا به مدال برنز حرکت دو ضرب دست پیدا کند. میری در مجموع نیز با ۳۷۴ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت. 

همچنین محمد زارعی در حرکات دو ضرب تنها موفق به مهار وزنه ۱۹۶ کیلوگرم شد و نتوانست وزنه‌های ۲۰۶ و ۲۰۷ کیلوگرم را بالای سر ببرد تا در حرکات دو ضرب، دهم  و در مجموع در جایگاه نهم بایستد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.