روند بازار رسمی و غیر رسمی در روزهای ابتدای شهریور بررسی شد

ثبت بالاترین قیمت دلار و یورو در هفته اول شهریور

کدخبر: ۴۳۶۰۲۴
رکورد متوسط هفتگی قیمت دلار و یورو متشکل، آزاد و سنا ارتقا پیدا کرد. عرضه دلار در هفته اخیر 140 درصد افزایش یافت. عرضه هفتگی یورو 60 درصد رشد کرد.
ثبت بالاترین قیمت دلار و یورو در هفته اول شهریور

به گزارش اقتصاد نیوز- متوسط هفتگی قیمت دلار متشکل افزایش یافت، به کانال 26 هزار تومان وارد شد و روی 26 هزار و 644 تومان قرار گرفت. این رقم بیشترین مقدار متوسط هفتگی قیمت دلار متشکل از ابتدای سال جاری تا کنون است، ورود متوسط هفتگی قیمت دلار متشکل به کانال 26 هزار تومان نیز از ابتدای سال بی‌سابقه بود.

1

متوسط هفتگی قیمت یورو متشکل نیز پا به پای دلار افزایش یافت. در هفته اخیر برای اولین بار از ابتدای سال جاری متوسط هفتگی قیمت یورو متشکل به کانال 31 هزار تومان وارد شد و روی 31 هزار و 446 تومان قرار گرفت.

2

عرضه دلار در هفته اخیر 140 درصد رشد کرد

همراه با افزایش قیمت دلار حجم عرضه آن در بازار متشکل رشد کرد. عرضه دلار در هفته اخیر حدود 140 درصد از هفته گذشته بیشتر بود و روی 37 میلیون و 496 هزار قرار داشت.

3

تغییرات عرضه یورو نیز نسبت به هفته گذشته مثبت بود. عرضه یورو در هفته اخیر با رشد حدود 60 درصدی نسبت به هفته گذشته روی 3 میلیون و 371 هزار قرار گرفت. البته دامنه نوسان عرضه هفتگی یورو از ابتدای سال بسیار بزرگ بوده است و عرضه هفته اخیر هنوز اختلاف زیادی با بیشترین مقدار عرضه هفتگی این ارز که در هفته نهم سال اتفاق افتاد و روی 13 میلیون و 603 هزار قرار داشت، دارد.

4

رکورد متوسط هفتگی قیمت دلار افزایش یافت

متوسط هفتگی قیمت دلار بازار آزاد رشد کرد و برای اولین بار در سال جاری به کانال 27 هزار تومان وارد شد. متوسط قیمت دلار در هفته اخیر 27 هزار و 648 تومان بود. همراه با دلار آزاد، متوسط قیمت هفتگی دلار سنا نیز افزایش یافت و با ورود به کانال 26 هزار تومان روی 26 هزار و 908 تومان ایستاد.

5

متوسط قیمت هفتگی یورو آزاد و سنا رکورد سالانه خود را ارتقا دادند. متوسط هفتگی قیمت یورو آزاد با ورود به کانال 32 هزار تومان روی 32 هزار و 496 تومان قرار گرفت و متوسط هفتگی قیمت یورو سنا با ورود به کانال 31 هزار تومان روی 31 هزار و 740 تومان ایستاد.

6

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید