خبر خوش رئیس‌جمهور به مردم خرمشهر

آیت‌الله رئیسی در این بازدید که صبح پنج‌شنبه انجام شد، در گفت‌وگوی مستقیم با کارگران این مجتمع، با اشاره به وجود نیروهای خوب و حرفه‌ای در خرمشهر و سایر شهرهای خوزستان، بر بومی‌گزینی در استخدام‌ها در این استان تاکید کرد.

وی افزود: ایجاد شغل مسئولیت مهمی است که بر عهده دولت است و با تمام توان برآنیم که با همگرایی و همت دستگاه‌های اجرایی از پس این مسئولیت برآییم.

دکتر رئیسی احداث مجتمع فولاد جهان‌آرا را از مصادیق عمل به تاکید مقام معظم رهبری به پشتیبانی و رفع موانع تولید دانست و گفت: دولت مردمی عزم جدی دارد تا با حمایت و رونق بخشیدن به تولید، مشکل فقر و بیکاری را برطرف کند.

رئیس‌جمهور با تشکر از همه کارگران و متخصصان شاغل در این کارخانه افزود: امروز یکی از مهمترین نیازهای کشور ایجاد اشتغال است و بسیار جای قدردانی دارد که این مجتمع به همت متخصصان و کارگران بومی در حال احداث و راه‌اندازی است.

آیت‌الله رئیسی همچنین با تشکر از مسئولان این مجتمع برای اجرای سیاست بومی‌گزینی، اظهار داشت: استان خوزستان علاوه بر منابع طبیعی و استعدادهای خدادادی، نیروی انسانی جوان، کارآمد و متخصص بسیاری نیز دارد و اولویت در بکارگیری نیروها در واحدهای تولیدی و صنعتی استان با نیروهای بومی است.

رئیس‌جمهور در پایان تصریح کرد: همه مردم ایران مدیون ایستادگی، رشادت و فداکاری‌های مردم خوزستان هستند و وجب به وجب خاک خوزستان با خون‌های پاک جوانان کشور حفظ شده است. هیچگاه نباید اجازه دهیم که یاد ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس و ایستادگی‌های مردم خوزستان از اذهان پاک شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.