تازه ترین وضعیت ترافیکی جاده های شمال کشور

رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد ترافیک سنگین مقطعی در مسیرهای ورودی شمال هستیم.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محور کندوان به‌صورت مقطعی سنگین و در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر به‌صورت پرحجم است.

وی درباره وضعیت جوی محورها، افزود: شاهد کاهش دید و مه‌آلودگی در ارتفاعات کندوان و کیاسر هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است.

جهان‌تاب بیان کرد: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن محدوده مشا یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه نیز از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه می‌شود.

وی یادآور شد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و جمعه از محور سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی براساس شرایط ترافیک خواهد بود، گفت: توصیه و هشدار پلیس توجه به مسائل راهنمایی و رانندگی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.