قلعه‌نویی به شاگردانش دستور حمله داد+عکس

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی با قرقیزستان برگزار شد.

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی با قرقیزستان از ساعت ۲۰ به وقت محلی برگزار شد.

* این تیم در ورزشگاه اصلی محل برگزاری مسابقات یعنی دولن اومورزاکوف و به مدت ۹۰ دقیقه پیگیری شد.

* امیر قلعه‌نویی پیش از شروع تمرین جلسه‌ای سرپایی را با حمید مطهری، سعید الهویی و رحمان رضایی در وسط زمین برگزار کرد.

* دینکا آلین نیز نکات مدنظر خود را به ۳ دروازه‌بان تیم ملی انتقال داد که پیام نیازمند بار دیگر صحبت‌های این مربی رومانیایی را برای بیرانوند و پورحمیدی ترجمه کرد. دینکا در زمان تمرینات اختصاصی با این ۳ دروازه‌بان بارها آن‌ها را به دلیل اجرای درست دستوراتش تحسین کرد.

* بخش اول تمرین به انجام کارهای بدنی اختصاص داشت که بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌های خود باید با نرم‌دوی از بین میله‌های تعبیه شده درون زمین به صورت زیگزاگ عبور کرده و بخش بعدی این تمرینات نیز به تقسیم شدن در قالب گروه‌های ۴ نفره و انجام چرخش و سپس استارت زدن به جهت‌های مختلف همراه بود.

عکس| قلعه‌نویی به شاگردانش دستور حمله داد

* گرم‌کردن بدن‌ها، پاس‌کاری تک‌ضرب، بازی سرعتی، پرس و بازی درون تیمی اصلی‌ترین بخش‌های تمرین امروز را تشکیل می‌دادند.

* در آخرین بخش تمرین برخی بازیکنان تیم ملی مثل مهدی قائدی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، شهاب زاهدی احسان حاج صفی به تمرین زدن ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور و مهدی طارمی و سردار آزمون به تمرین پنالتی زدن مشغول شدند.

* پیش از تمرین امروز عصر، ملی‌پوشان در جلسه کادر فنی تیم ملی شرکت کردند و قلعه‌نویی اهداف و برنامه‌های فنی خود را برای بازیکنان تشریح کرد.

* تعدادی از خانواده‌های ایرانی نیز برای تماشای آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار برابر قرقیزستان در ورزشگاه حضور داشتند و با تشویق‌های خود، بازیکنان را مورد حمایت قرار دادند.

* پس از بازگشت بازیکنان به هتل محل اقامت خود تعدادی از هواداران و علاقه‌مندان ایرانی و قرقیزستانی با حضور در این محل با ملی‌پوشان عکس یادگاری و امضاء روی پیراهن گرفتند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.