امیر قطر برای پوتین پیام فرستاد

وزیران خارجه قطر و روسیه در مسکو دیدار و درباره روابط دوجانبه رایزنی کردند. در این راستا تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر روز پنج‌شنبه پیامی مکتوب به ولادیمیر پوتین در خصوص روابط دو کشور و راه‌های حمایت و تقویت آن ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، وزیر خارجه قطر با سرگئی لاوروف، همتای روس خود در مسکو دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر «قنا»، طرفین طی این دیدار روابط میان دوحه و مسکو را مورد بحث و گفت‌وگو قرار دادند.

همچنین آل ثانی و لاوروف در باره تحولات منطقه و جهان از جمله بحران روسیه -اوکراین، پرونده هسته‌ای ایران و تحولات سوریه، یمن و فلسطین تبادل نظر کردند.

همچنین تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر روز پنج‌شنبه پیامی مکتوب به ولادیمیر پوتین در خصوص روابط دو کشور و راه‌های حمایت و تقویت آن ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری قطر، این پیام توسط محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه، در جریان دیدار با پوتین در کاخ کرملین در مسکو، پایتخت، ارائه شد.

این آژانس خبری تصریح کرد که پوتین به وزیر قطری "آرزو خود را برای تقویت همکاری بین دو کشور دوست با توجه به منافع مشترک رهبران دو کشور به ویژه در زمینه‌های تجاری و سرمایه گذاری" ابراز کرده است.

آنها همچنین آخرین تحولات سوریه، پرونده هسته‌ای ایران، بحران روسیه و اوکراین و راه‌های حل مسالمت‌آمیز آن و تعدادی از موضوعات مورد علاقه مشترک را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.