نشانه های چرخش استراتژیک شریعتمداری پس از امضاء بیانیه میان ایران و چین

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: دشمنان ما معتقد بودند باید خاورمیانه جدید ایجاد شود ولی خاورمیانه جدید به نفع ایران متولد شد.

حسین شریعتمداری در مراسم گرامیداشت ۱۷ هزار شهید ترور در کاشان با بیان اینکه ما قبل از هر موضوعی باید بدانیم در چه موقعیتی ایستاده‌ایم، اظهار داشت: داستان ما یک داستان پر فراز و نشیبی است و از نقطه‌ای شروع شد که اسلام ناب بر کرسی حاکمیت نشست.

شریعتمداری با بیان اینکه... رهبر معظم انقلاب اسلامی این انقلاب را بعثت دوم می‌نامند و از این رو درگیری ما با دشمن در دو حالت تمام می‌شود اول آنکه ما از اسلام در بخش حاکمیت دست برداریم و حالت دوم این است که آمریکا به قول امام راحل از خر شیطان پایین بیاید.

وی با بیان اینکه میدان درگیری به مرور زمان تغییر پیدا می‌کند، تاکید کرد: اصل درگیری ما پا بر جا است و بر همین اساس درگیری با دشمن دائمی است در حالی که دشمن از درگیری دست بر نمی‌کشد و همچنان به دشمنی خود تا امروز ادامه داده است.

وی با بیان اینکه در مقطعی از زمان اجازه فروش اسلحه به کشور ما را نمی‌دادند اما امروز به ما می‌گویند چرا اسلحه و تجهیزات به سایر کشورها می‌دهیم، ابراز داشت: امروز ۳۲ کشور در صف خرید پهپاد از ما هستند و این موضوع نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است که با تلاش پس از انقلاب اسلامی تاکنون به دست آمده است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: دشمن معتقد بود باید خاورمیانه جدید به وجود بیاید در حالی که خاورمیانه جدید امروز به نفع جمهوری اسلامی متولد شده است.

وی با بیان اینکه نباید نگرانی درگیری باشیم، ابراز داشت: دشمن راه‌های مختلفی برای ضربه زدن انتخاب می‌کند و از این رو رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود تاکید کرد که امروز با ابزارهای قدیمی نمی‌توان کار کرد در حالی که امروز ماشین جنگی در فرمول قدرت صدرنشین نیست چراکه امروز جنگ، جنگ افکار است.

شریعتمداری با بیان اینکه ما باید دشمن را بشناسیم، تاکید کرد: برای این موضوع باید ترفندهای دشمن را بشناسیم و از این رو هر کس از این انقلاب فاصله بگیرد، امکان نفوذ دشمن به او هست. وی با بیان اینکه یکی از انواع نفوذ، نفوذ در ساختار است، افزود: نفوذ انواع مختلفی دارد و مقابله با نفوذ همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است و منظور از نفوذ از سوی رهبر معظم انقلاب نفوذ در ساختار است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.