درگیری در کوی امام علی(ع) اراک / فرد مهاجم کشته شد

 سرهنگ احسان آنقی در تشریح این خبر افزود: شامگاه شنبه بیستم تیرماه، ماموران یگان عملیاتی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان اراک جهت رسیدگی به یک فقره درگیری خانوادگی به محل وقوع نزاع در شهرک امام علی(ع)، اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: باحضور ماموران در محل این درگیری، مشاهده شد فرد مهاجمی که چندان حالت عادی نداشت با عربده کشی در حال پرتاب انواع اشیاء و وسایل خطرناک از قبیل چاقو، سنگ نگاره آجر به سوی اهالی محل است که در این هنگام دختری ۱۰ ساله از سوی فرد مهاجم، مورد اصابت سنگی بزرگ واقع و از ناحیه سر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل می شود.

سرهنگ آنقی خاطرنشان کرد: پس از آنکه هشدارهای مستمر پلیس مبنی بر خودداری این فرد سابقه دار از هرگونه اقدامات تهاجمی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان موثر واقع نشد، این فرد مهاجم که دگربار قصد ایراد آسیب جانی به ماموران و رهگذران را داشت، بر اثر درگیری با پلیس، مجروح و بلافاصله از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل و بر اثر شدت جراحات وارده کشته شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت اجتماعی شهروندان در جامعه، افزود: این فرد مهاجم دارای ۱۶ فقره سوابق مختلف کیفری بوده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.