کنسرسیومی جهت حل مسائل نیروی انسانی تشکیل شود

دنیای اقتصاد-تبریز: "علی آقا محمدی" در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن، با بیان اینکه اندازه شرکت‌ها در حال حاضر بهتر شده و کارهای بسیار بزرگی در حوزه اقتصادی صورت گرفته، اظهار کرد: در حال حاضر بخش خصوصی را کسانی مدیریت می‌کنند که بیش از ۵۰ هزار نیروی انسانی دارند.

 آقا محمدی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: برای هدایت زنجیره‌های اقتصادی کشور بزرگ مردانی لازم است که افسران اقتصادی پیشرو باشند، توقع ما از آذربایجان این است که بتواند واحدها را در کنار یکدیگر همراه و هم سو کند.

رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: در حال حاضر در کشور شاهد مشکل مسئله نیروی انسانی در حوزه صنعتی و واحدهای تولیدی هستیم که باید در این راستا اقدامات مشترکی توسط شرکت‌های بزرگ به وجود آید.

آقا محمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: لازم است شرکت‌های بزرگ در راستای مسائل نیروی انسانی کنسرسیومی تشکیل داده و مسایل را حل کند.

وی در ادامه یادآورشد: ماشین سازی‌های کشور برای یک صنعت کار می‌کنند؛ خوشبختانه برای اولین بار این مجموعه توانسته تمامی واحدهایش را در کنار هم جمع کرده و فدراسیونی برای این مجموعه تشکیل دهد، لازم است همه گروه ها این چنین اقدامی انجام دهند.

آقا محمدی در پایان خاطر نشان کرد: آذربایجان ۴۰۰ جوان تولید کننده در واحد صنعتی دارد که امیدواریم یک آذربایجان جوان و پرنشاط و پر برکت را شاهد باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.