واکنش امام جمعه اصفهان به عضویت ایران در بریکس

امام جمعه موقت اصفهان افزود: آیت‌الله رئیسی وارد آفریقای جنوبی شده و بریکس را امضا کردند. این توافق کمتر از پیمان شانگ‌های نیست و ایران هم به عضویت آن در آمده است.

حجت‌الاسلام  سید احمد محمودی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهارداشت: حضور در نماز جمعه، نماز‌های جماعت و راهپیمایی اربعین اتفاقی ویژه است، و ممکن است انسان توفیق پیدا نکند همیشه در این مراسم و آئین‌ها حضور یابد.

وی افزود: اربعین حسینی (ع) فرصتی مناسب برای ترویج و اشاعه فرهنگ و آداب اربعین و تقویت همگرایی بین مذاهب اسلامی و حتی سایر ادیان الهی است.

محمودی اظهارداشت: در دولت سیزدهم حرکت‌های ارزشمندی شروع شده و رئیس دولت مردمی در سفر به ژوهانسبورگ برای بهبود معیشت و اقتصاد باز هم تلاشی مضاعف بود.

هر کشوری به آمریکا تکیه کرد فروپاشید/ هر کشوری به ایران روی آورد مثل یمن، عراق، لبنان و سوریه باقی ماند

امام جمعه موقت اصفهان افزود: آیت‌الله رئیسی وارد آفریقای جنوبی شده و بریکس را امضا کردند. این توافق کمتر از پیمان شانگ‌های نیست و ایران هم به عضویت آن در آمده است.

وی با بیان اینکه این دولت دنیا را منحصر به چند دولت جنایتکار غربی نکرد، خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر انقلاب در دیدار سپاهیان فرمودند ما به قله نزدیک شده‌ایم، فرمایشات حکیمانه ایشان حساب شده است چرا که سابق بر این می‌فرمودند ما در مسیر هستیم، اما فرمودند امروز روز خستگی نیست و روز تلاش و امید است، چون که به ارزش‌های انقلاب نزدیک شده‌ایم و نباید ناامیدی ایجاد کنیم.

محمودی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است که مسؤولان نظام در بین مردم حضور یابند و از طریق رسانه‌های جمعی فعالیت‌های خود را بازگو کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امام علی به مالک اشتر فرمودند تا کاری تکمیل نشده به مردم‌نگویید، اما وقتی کاری انجام شد به موقع به سمع مردم برسانید، گفت: خوشبختانه مسؤولان  شبانه‌روز کار می‌کنند و در شهر‌ها و شهرستان‌ها در حال تلاش هستند.

وی افزود: مسئولان نظام باید از فرصت خدمت برای تلاش مضاعف بهره بگیرند، گاهی باید بیشتر کار کنیم تا چالش‌ها کمتر شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.