درخواست ویژه یک امام جمعه برای کارمندان دولت

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه سوم شهریور کرج گفت: دولت درباره شعارهایش در تبلیغاتش گفت‌وگو و خارهای پیش راهش را اعلام کند که آنها را برداشته و پیش رفته است. باید با کار رسانه ای و هنرمندانه گستره کارهای انجام شده بیان شود تا روح امید در مردم تقویت شود. متاسفانه در تبیین کارهای انجام گرفته کم کاری می شود و دشمنان داخل و خارج با تمام قدرت در حال تخریب و تضعیف واقعیت ها هستند پس باید برای خنثی سازی آن با جدیت کار شود.

دستور فوری وزیر نفت نسبت به بررسی علل بروز حادثه در پالایشگاه سرخس

امام جمعه کرج با اشاره به برخی نقدهای انجام شده در خطبه‌های زمان دولت قبل، افزود: در این دولت هم تاجایی که لازم بوده مطالبی گفته شده و در حال رصد و عملکرد فعالیت‌ها در میدان عمل کردن‌ها و آواربرداری‌های گذشته هستیم و با دید انصاف می‌توان گفت که دولت فعال عمل می‌کند ولی رویکرد، رویکرد بی‌حالی و چشم به بیگانه داشتن و به خود پرداختن نیست.

این مسئول ادامه داد: در این پیچ تاریخی و نظم جدید جهانی جایگاه ایران قوی کاملا مشخص است و زمانی ایران پیشنهاد داد دلار از مبادلات اقتصادی کنار گذاشته شود تا دنیا نفس بکشد. این پیشنهاد زمانی با بی توجهی مواجه شد ولی اکنون همه دنیا از دلار بیزار شده‌اند همانطور که از آمریکا بیزار شده‌اند.

امام جمعه کرج در پایان گفت: دستگاه‌های دولتی برای افرادی که می‌خواهند در اربعین شرکت کنند سنگ‌اندازی نکنند و اجازه حضور کارمندان را در این مراسم بدهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.