سریال جدید کارگردان «گاندو» چه ویژگی هایی دارد؟

محمد مصری‌پور، تهیه‌کننده سریال در حال ساخت «ناریا» که توسط جواد افشار کارگردانی می‌شود تاکید دارد: «ناریا» و «گاندو» به لحاظ امنیتی هیچ ربطی به هم ندارند؛ ضمن اینکه «ناریا» همچون «گاندو» سریال امنیتی به آن معنا نیست و بیشتر ژانر پلیسی و اجتماعی دارد.

تهیه‌کننده «ناریا» ابتدا درباره روند تولید این مجموعه تلویزیونی اعلام می‌کند: گروه تصویربرداری همچنان در کرمانشاه مشغول کار هستند و تاکنون بیش از ۱۵ درصد از کار تصویربرداری شده است. تقریبا لوکیشن‌هایمان در کرمانشاه رو به پایان است، فقط یک کارخانه مانده که اگر از آنجا هم تصویربرداری شود به محض پایان کار در کرمانشاه، گروه تولید به تهران می‌آیند و کار در تهران را آغاز می‌کنند. به غیر از تهران به چندین استان دیگر و چند کشور خارجی هم سفر خواهیم کرد.

وی درباره جزئیات قصه «ناریا» و زمان پخشش هم توضیح می‌دهد: این مجموعه در ۵۰ قسمت در ژانر عاشقانه امنیتی در حال تولید است. هنوز زمان دقیق پخش مشخص نیست زیرا تعدد لوکیشن و بازیگران زیادی داریم. شبکه پخش‌کننده هم هنوز مشخص نیست. به غیر از بازیگرانی که اکنون مقابل دوربین هستند، حدود ۱۰ بازیگر جدید هم به مرور به کار اضافه خواهند شد.

«ناریا» موفقیت «گاندو» را خواهد داشت؟

مصری‌پور در پاسخ به اینکه آیا فکر می‌کنید «ناریا» هم به عنوان یک مجموعه امنیتی، موفقیت سریال «گاندو» جواد افشار را داشته باشد؟ خاطرنشان می‌کند: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که «ناریا» کار موفقی باشد. همه امیدمان هم به خداست و امیدواریم اتفاق خوبی برای سریال بیفتد.

«ناریا» و «گاندو» ربطی به هم ندارند

او در ادامه همین صحبت‌ها درباره تفاوت‌های «ناریا» با «گاندو» در وجه امنیتی و عاشقانه می‌گوید: «ناریا» اصلاً هیچ ربطی به «گاندو» ندارد. «گاندو» یک سریال امنیتی ـ سیاسی بود که در روابط خارجه می‌چرخید. تم اصلی قصه «ناریا» عاشقانه و پلیسی است اما در دل مردم می‌گذرد و نیم نگاهی نیز به مسائل امنیتی دارد.

محمد مصری‌پور در پایان در پاسخ به اینکه با توجه به وجه امنیتی سریال، آیا ارگان خاصی «ناریا» را رصد می‌کنند؟ خاطرنشان می‌کند: اول خود سازمان صداوسیما بر «ناریا» نظارت دارد. ارگان خاص دیگری فعلاً تا به اینجا نظارتی در کار نداشته‌اند؛ ضمن اینکه کار سفارشی هم نیست و به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی در حال تولید است.

سریال «ناریا» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی محمد مصری‌پور در حال تولید است.

سامان صفاری، امیریل ارجمند، کاظم بلوچی، فریبا متخصص، افسانه چهره‌آزاد، حسن میرباقری، نسیم ادبی، ویدا جوان، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هامون سیدی، کاوه سماک‌باشی، رامبد شکرآبی، آزیتا ترکاشوند، حسن اسدی، اتابک نادری، وحید شیخ‌زاده، افشین سنگ‌چاپ، احمد پورخوش، آزاده ریاضی، فرشید نوابی، نادیا شادمان، دنیا دهقان، سیروس سپهری، زهرا فراهانی، جلیل بشتام، سعید پاکزاد، مریم عطیه میرزایی، فریبا صادقیان، معصومه پاشایی، ملیکا عبدالهی، اصغر نیکخواه، میثم ولی‌خانی، فاطمه حسینی، ابراهیم مرادی و همچنین آیسل کاپلان (بازیگر ترکیه‌ای) گروه بازیگران «ناریا» هستند.

در خلاصه داستان این مجموعه ۵۰ قسمتی آمده است: هوژان، دختر نخبه و دانشمند ایرانی در اوج شکوفایی علمی‌اش به دنبال اختراع پدیده‌ای می‌رود که قرار است ایران را به جایگاه منحصر به فردی برساند. در این بین گروهی از تبهکاران و گنگسترهای داخلی و خارجی دست به دست هم داده و وارد ماجرا می‌شوند. در این مسیر یکی از تبهکاران عاشق او گشته و عشق او... .

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.